Emma Watson

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ŝteletiston oni batas, ŝtelegiston oni ŝatas"

~ Zamenhof pri Emma

"nIteb ghaHvaD vIjatlh vIneH."

~ Klingono pri Emma
4870 n

Emma Watson kun la korpo de Danielle Panabaker

Emma Hermione Charlotte Duerre Granger WATSON, brita sufrageto kaj patrono de Brazila Beletristika Akademio, (naskiĝis 1990 en Parizo, Francio) estas brita aktorino kaj ĉeĥa esperantisto, filino de fama Doktoro Watson kaj Paris Hilton. Ŝi estas diino de sorĉistoj. Nerdoj ankaŭ adoras ŝin kiel diino de masturbado.

Ŝi estas filino de Doktoro Watson kaj Heleno. Kiam ŝi estis 9-jaraĝa ŝi estis forlasita de sia patrino, kiu fuĝis kun Paris, princo de Trojo, tiam ŝi fariĝis lernejano de Hogwarts en la domo Gryffindor.

Hermione estas la plej bona amikino de Harry Potter kaj Ron. Ŝi estas knabino inteligentega, lernema kaj decidema, kio multe helpas ŝin ofte kaj foje mokigas ŝin de iuj pro ŝia "mi-scias-ĉion"-flanko. Ŝi havas grandan koron, sed ŝatas montri tion, kion ŝi scias kaj daŭre provas malhelpi, ke Harry kaj Ron malrespektu la regulojn.

Kiam ŝia patrino revenis el Trojo, ŝi, nun 19-jaraĝa edziniĝis al Neoptolemo, filo de Aĥilo kaj fariĝis reĝino de Epiro. Ŝi murdis sian edzon pro ĵaluzo. Ŝi edziniĝis al Oresto kaj iĝis reĝino de Sparto kaj Miceno krom Epiro.

[redakti] Asteroido

Omaĝe al ŝi estas la asteroido 283 Emma. Ĝi estis malkovrita la 8-an de februaro 1889 de la franca astronomo Auguste Charlois elde la observatorio de Nico.

5692 n

[redakti] Laŭ katolika eklezio

Al katolika eklezio, ŝi estas sanktulino, kiel diras la Flos Sanctorum:

Emma Charlotte Duerre Watson (die 15 Aprilis 1990 nata) est actrix et ostentatrix Anglica, qui claritatem obtinuit partibus Hermionis Granger, unius trium personarum gravissimarum e serie pellicularum de Harrio Pottero, agendis.

Tio estas:

"Emo Ĉarloto Duero Vacono (dio de la 15-a de Aprilo 1990 na ata) estas aktorino eta kaj sanktulino de Anglikana eklezio, kiu klarecon akiris per partio de Hermiono Granĝero, unu el tri personoj, tre grava kaj serioza pro danĝeroj de agendo Hario Potero.

[redakti] Laŭ Herodoto

Pri ŝi, Herodoto, patro de la histerio, diris:

Η Γουάτσον έγινε γνωστή με το ρόλο της ως Ερμιόνη Γκρέιντζερ στη σειρά ταινιών Χάρι Πότερ. Κέρδισε το ρόλο της Γκρέιντζερ σε ηλικία εννέα ετών, έχοντας προηγουμένως συμμετάσχει μόνο σε σχολικά θεατρικά έργα.

Tio signifas:

Hemma Guacono iĝis agnostita per tiu rolo kiel Ermiono Gkreintzero en serio tajnia Ĥario Potero. Kerdise tiu rolo de Gkreintzero sin elikias naŭ etoj, eĥontas proegumenoj sumetasĥei unu sin skolika teatra ergo.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj