Enmigranto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Esuperman
Fama enmigranto

"Ni estas, gejvestas, la ursojn ni protestas!"

~ Homeranisma devizo

La enmigranto estas la homo, kiu volas loĝi en alia loko. Li tion volas, ĉar en lia loko ne estas interese. Migri estas interesa procezo. Ĝi komencas, kiam en la enuigaj landoj ne estas interesaj aferoj. Tiam la en,igranto volas koni la mondon kaj iri tien, kie estas rasismo,ksenofobio kaj kristianismo, la oficiala religio de la blankuloj. La enmigrantoj estas la plej grava temo de la faŝistoj. Sen enmigrado la faŝistoj ne povus ekzisti. Danke la enmigrantoj la neonacistoj bone pripensas politikon kontraŭ la popoloj, kiuj ne povas loĝi en siaj landoj ĉar tie ne estas laboro kaj estonteco.

La enmigrantoj migras ial al aliaj landoj. Sen aliaj landoj enmigrantoj ne povas ekzisti kiel faŝistoj ne povus ekzisti sen enmigrantoj. Estas multe da enmigrantaj klaso. Ekzemple, la enmigranto, kiu kredas, ke li ne estas enmigranto. Ofte li feltas superecon ĉar li havas dokumentojn kaj restadejon. Ankaŭ estas la enmigrantoj, kiuj amas la danĝeron kaj pro tio ili volas transiri la limojn. Kelkfoje ili transiras la limojn sen problemoj. Sed ofte ili transiras kun problemoj: la raso (la blankaj popoloj de Eŭropo malŝatas aliajn kolorojn).

[redakti] Enmigrantoj kaj faŝistoj

La enmigrantoj estas la malamikoj de la faŝistoj. La faŝistoj timas la eksterlandanojn kaj ni povas listigi iujn kialojn:

  1. la faŝistoj volas esti nigraj sed ili ne povas.
  2. la faŝistoj volas labori sed enmigrantoj ne volas ke ili laborus.
  3. la faŝistoj envias la enmigrantojn- (ĉar enmigrantoj havas domon en aliaj landoj)
  4. la faŝistoj estas idiotoj (tio ne estas sekreto)

[redakti] Tipa mondcivitana penso

Mi estis loĝanto en Germanujo dum unu jaro, kaj mi loĝis en Istanbulo dum 9 monatoj, kaj mi loĝis en Uzbekujo dum 3 monatoj. Kaj mi nun ne plu volas aŭdi eksterlandanojn parolanta Angle. Mi volas la Usonan Imperion fini. Mi ne bezonas Amikojn.

Mi volas Usonon Usonan, Germanujon Germanan, kaj Turkujon Turkan. Mi ne volas Anglalingvon misiistojn ajn plu iranta eksterlanden.

Mi ne volas nafton, kaj mi ne havas aŭton. Mi ne manĝas bananojn aŭ Kokakolaon, kaj mi ne bezonas eksterlandojn, kaj mi ne volas vin paroli Anglen.

[redakti] Enmigrado en Eŭropo

En Eŭropo estas enmigrado el aliaj landoj ĉar la eŭropaj popoloj havas tion, kiun ne havas aliaj popoloj: monon kaj blankan haŭton. Sed la plej valora riĉeco estas la rasismo.(nur en Eŭropo ekzistas las rasoj. En aliaj momdopartoj neniu scias pri ekzistado de la rasoj ĝis alveni al Eŭropo.

La rasismo estas la devizo de la Eŭropa Nenio (EN) kaj Movado Idista Gratulanta Redaktantojn Al Neciklopediaj Trolegantaj Orkoj (MIGRANTO)

Dankon pro via atento.

Aliaj lingvoj