Esperanton

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ĉu vi volas diri: Frenezularoj?"

~ Google pri Esperanton
43733 n.jpg

"Ĉu vi volas diri: Estroj de la mondo?"

~ Google pri Esperanton

"Mi donas al vi miajn benojn"

~ L.L.Zamenhof la granda majstro 33-a grado, la sanktulo, pri Esperanton

"Vi eraras, kiel kutime."

~ Yves Bellefeuille

"Se vi estas mi kaj mi estas vi, kiu estus ili?"

~ Peco de la sekreta doktrino

"Éééééé mi apartenas, sed mi????"

~ Kavukado pri Esperanton

"Haltu-haltu-haltu!"

~ Milokula Kato pri Esperanton

"Ĉu vere indas plendi pri tiaj etburĝaĵoj en la mondo en kiu milionoj da homoj ĉiujare mortas pri malsato?"

~ Komunisto pri Esperanton

"Kial, kial, kial?????????????????????????"

~ iu ajn pri supra diraĵo

"Ĝisveo!"

~ Hans-Georg Kaiser

"Me volas sequar vua propozo, ma regretinde me havas poka komputoral konocaji."

~ Idisto
2028678.jpg

Esperanton estas secreta religio preskaŭ simila al framasonismo (framasonismo, ne estas religio, ĉu estas?). Ĝi havas sistemon por doni gradojn al siaj anoj, ĝia societo celas dominigi la mondon, kaj postuli al ĉiuj paroli nur esperante. La societestro estas mi (Zamenhofido), ĉi tiu titolo estas la plej grava kaj alta grado de nia societo. Preskaŭ ĉiuj geesperantistoj apartenas al nia societo, sed ili ankoraŭ ne scias.

[redakti] La komenco

En la komenco Zamenhof kunigi 3 diĉiploj por intence domigi la mondo, bedaŭrinde ili ne parolis la saman ligvon, do Zamenhof (ruza homo) krei internacia lingvo celante la interkomprenon de siaj diĉiploj (Kaj vi pensis ke Esperanto estis kreita nur por la monda interkompleno...).

Bone post la kreado de la lingvo la plano efektiviĝis.
190210.jpg

Mistika simbolo de Esperanton

Laŭ alia teorio, Usonanoj inventis Esperanton la 1-an de Januaro 1980, pli-malpli samtempe kiam ili inventis la komputilon, demokration, la interreton, samseksemon, la okidentan civilizon, BDSM kaj sciencon.

[redakti] Malkrovu Esperanton!

Ĉu vi iam emis rakonti al aliaj pri bona filmo aŭ interesa libro aŭ io alia kion vi ŝatas? En simila maniero ni emas divastigi Esperanton. Ni tre ŝatas tiun lingvon kaj pro tio volas ke ankaŭ aliaj sciu pri ĝi kaj kiom taŭga ĝi estas por internacia komunikado.

"Ni" en tiu ĉi konteksto estas homoj el diversaj landoj kiuj multe uzas Esperanton en internaciaj kontaktoj.

Kiel dirite, ni tre ŝatas Esperanton kaj se tiu ĉi artikolo iom interesigos vin pri tiu fascina lingvo, tio ĝojigos nin.

[redakti] Ŝerco 1442

„Mi aŭdis, ke via edzo tre bone parolas Esperanton.“

„Jes, kvazaŭ li naskiĝus tie.“

[redakti] Hodiaŭ

Nia frataro estas sekreta (ne tiom sekreta) sed se vi komprenas ĉi tiu teksto, vi jam apartenas nin kaj ni apartenas vin(akuzativo de merdo). Do ekde nun vi jam povas uzi niaj kodoj. Ĉu vi ne scias niajn kodojn? Nek mi scias!

[redakti] Kontraŭuloj

La fiuloj, stultuloj kaj la pseudaintelektuloj multe ŝatas paroli senargumente kontraŭ Esperanton...

[redakti] Aliaj anoj

Oni postulos vin ankaŭ!!!

Content Navigation
Aliaj lingvoj