Fat Joe

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Nake

"Ne rigardu al mi per tiom malgajaj okuloj."

~ Brad Pitt pri Fat Joe

Joseph CARTAGENA (19an de aŭgusto 1970), pli bone konata sub sia artista nomo Fat Joe, estas usona repisto kiu estas la fondinto kaj CEO de muzikeldonejo Kie kaj membro de grupoj D.I.T.C. kaj Terror Squad. La ekkariera albumo de Fat Joe estis Represent, publikigita en 1993, sekvita de Jealous One's Envy en 1995. El 1998 al 2006, li estis subskribinta kontrakton kun Atlantido, kaj publikigis kvar albumpjn laŭ tiu firmao, nome Don Cartagena en 1998, Jealous Ones Still Envy (J.O.S.E.) en 2001, Loyalty en 2002, kaj All or Nothing en 2005.

Kaj tiel la plej potenca lando en la mondo transdonis ĉiujn siajn aferojn—la prosperecon de sia tuta ekonomio; la sekurecon de siaj 300 milionoj da civitanoj; la purecon de sia akvo, la vivipovecon de sia aero, la sekurecon de siaj manĝaĵoj; la estontecon de sia vasta eduka sistemo; la sekurecon de siaj naciaj ŝoseoj, aervojoj, kaj fervojoj; la apokalipsan potencon de sia nuklea armilaro—al karnavala kriisto, kiu enkondukis la diraĵon "ekkapti ilin je la piĉo" en la nacian leksikonon.

Ĉu vere estos tiel, aŭ ĉu estas nur fantazio de la programisto? Principe tio kontraŭas la ĝeneralan regularon, do supozeble estas nur fantazio, sed tamen estas strange fantazio. Bedaŭrinde la loĝantoj en Ĉinio ne povas malfermi ĝin! La vera problemo estas, ke Demokratoj ne estas la partio de blankuloj—ĉu laborantaj aŭ ne. Blankaj laboristoj ne estas dividitaj per sia laboro disde aliaj blankaj grupoj; ili estas dividitaj disde ĉiuj aliaj laboristoj per sia blankeco. Tia eleganta aparteco neniel povas esti atribuita al Donald Trump—prezidento, kiu, pli ol iu alia, malkaŝis tiun teruran heredaĵon.

Content Navigation
Aliaj lingvoj