Feko

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Feko is on Facebook"

~ Facebook pri feko
1041748231 514a713208 m.jpg

"Bovidon mi atendis, infanon Dio sendis"

~ Zamenhof pri feko

"Feko estas vivo"

~ Usonano pri feko

"Por atingi la pinton komencu de la fundamento, alivorte gratu ne la nukon, sed la kalkanon"

~ Kozjma Prutkov pri alia afero

"mi manĝis fekis kaj koitis"

~ William Auld

"Se Dio ekzistas, kial fekado estas tiom malpura?"

~ Anonimulo

"Por emoceskar ed atingesar per la Deo-gracio, voluntez lektar sube"

~ idisto

FEKO (Federation of English Karate Organisations, t.e. Federacio de Anglaj Karateaj Organoj), ankaŭ konata kiel feko, estas kvarlitera vorto. Ĝi laŭ konspira teorio, estas sporta asocio, kiu kreis softvaro kreita por simuli elektrikajn kampojn ankaŭ nomata FEKO. Dio-feko! Laŭ sciencaj teorioj neniu scias iom pri tio kaj tiel plu.

La populara aktoro Kumaratunga ja estis klara kontraŭulo de la feko.
Demon1a.jpg

[redakti] 💩 Idista mensogo 💩

Stultaj idistoj diras ke feko esas mi-solida restajo de animalo digestiva sistemo ekpulsas tra anuso (o kloako) dum fekifo. Tio ĉi estas tre granda mensogo, ĉar la sufikso "-ifo" estas kontraŭfundamenta!

[redakti] 💩 Feko kaj merdo 💩

5778 n.jpg

Ĉiu homo kiu elbuŝigas iam en sia vivo "merde" , oni vere ne povas nomi esperantiston .

Okej , se vi volas ; se ĉiu homo estas esperantisto kiu diras en sia vivo "jes" , "ne" , "merde" , "se" , .... tiam certe ekzistas pli ol unu miliardo da esperantistoj . Do , mi donas al vi la rajton publikigi ĝin .

Rezumo ; iu devas instrui la homojn diri "feko" .

[redakti] Oficiala feko

Laŭ 9-a aldono de Akademujo de Esperanto:

fek/i. Eligi ekskrementon el la anuso: li fekas en la necesejo; la hundo fekis. fek/o. Ago feki kaj ties rezulto (fekaĵo). fek/aĵ/o. Ekskremento eligita el la anuso.

[redakti] 💩 Fabelo 💩

-- Mi volas grimpi sur la supron de tiu arbo -- sopiras meleagro -- sed mi ne havas sufiĉe da fortoj!
-- Manĝu mian fekaĵon, kaj vi tuj havos! – konsilas bovino – En ĝi abundas

por vi bonega nutraĵo. Manĝinte la bovinan flanon la meleagro jen trovas sin sufiĉe forta, kaj ĝi eĉ venas sur la plej subajn branĉojn. Sekvatage manĝinte iom pli da koncerna bongustaĵo, ĝi kapablas grimpi iom pli alten. Post du semajnoj ĝi fiere pozas jam sur la arbosupro. Post iom da tempo la farmisto rimarkas la stultan birdon sur la ĉerizarbo. Li kaptas la pafilon: pif-paf kaj puf -- meleagro surteriĝas senviva.

Moralaĵo :

La merdo povas levi iun ajn sur la pinton, sed ĝi ne helpas resti tie!

[redakti] 💩 Antaŭfekaj preĝoj 💩

Nefikushafojn.jpg

Multaj religioj devigas preĝon antaŭ ol fekado. Ekzemple, Katolikoj devas saluti buston de la virgulino Maria trifoje kaj diri:

Faeces (singularis faex) sunt reliqua digestionis hominis ac animalium, quae ab ano excretae sunt. Aliquae animalia faeces alium animalium edunt, exempli gratia scarabaei. Boleta permultorum generum varia, quae et homines et ferae effectuum psychotropicorum cupidine edunt, a faecibus oriuntur. Sunt qui boletis essis se multa mirabilia vidisse dicant. Amen.

Aliflanke en Judismo, oni devas diri ĉiufoje antaŭ fekado la jenan preĝon:

שמע ישראל, צואה או גללים (בסלנג: קקי, קקה או חרא; בלשון חז"ל: רְעִי‏) היא הפרשה ממערכת העיכול של אורגניזמים. אמן.

[redakti] 💩 Produktado 💩

Korektemeco fekigas la plejmulton da esperantistaj diskutejoj.

[redakti] 💩 Nerde 💩

Unikodo havas kodpunkton por simbolo de fekaĵo, U+1F4A9: 💩 (bildo ekzistas ekzemple en la tiparo «Symbola»).

[redakti] 💩 Ekstera ligo 💩

www.feko.co.uk

[redakti] 💩 Vidu ankaŭ 💩