Fernando Lugo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Lugo
"Kiu cedas al sia infano, ĝin pereigas per propra mano"
~ Zamenhof pri Lugo

"Oni ne dubez la kreema spirito de la humaro."

~ Reformemulo pri ĉi tiu artikolo

" Fakte, ili estas liberalaj nek en la usona nek en ajna alia senco de tiu vorto"

~ usonano pri sampartianoj de Lugo

"Certe mi kundividas vian pesimismon"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Vi pravas"

~ Hans-Georg Kaiser

"Laŭ la Idistoj la lingvo Ido havas multajn avantaĝojn"

~ Fernando Lugo

"Korektasion de erori es multe velkomed!"

~ Aŭtoro de ĉi tiu artikolo krokodile

Fernando Armindo LUGO Méndez S.V.D, ano de Brazila Beletristika Akademio, (naskiĝis 1951 en San Solano, departemento Itapúa en suda Paragvajo) estas ekde la balotoj de aprilo 2008, prezidento. De 1994 ĝis 2006 li estis episkopo de San Pedro kaj gajnis tie la honoran titolon "episkopo de la putinoj".

Kiel Episkopo li batalis kontraŭ la kontraceptilojn, kaj iĝis patro de ĉirkaŭ 30 gefiloj. Kiel prezidento, li laboras por akiri monon por pagi infannutraĵojn.

5790 o

[redakti] Idista versio

マグナム

Paraguayana yusteso kondamnis klaunon di puerala naskodio-festi ye laborar gratuite dum yaroi pro intencar furtar valorozajn objektojn di privata domo.

Judiciisto diris dum interviuo, ke la kondamnito, Fernando Lugo, esis denuncita e judiciita pro la probebla krimino di intencar furtar en domo dum eventaĵo pasintyare.

“Ni kondamnis lin ye du yaroi di puniso sen libereso ma sub la tipo de “suspendado”, k tio signifikas ke li ne iros la karceron ma li devos farar laboron komunalan”.

La judiciisto agregis ke pro ke la kondamnito havas la mestieron pri klauno li mustos laborar gratuite omnasaturdie en la repoz-domoi por oldoi (publikaj aziloj) en Asunción.

[redakti] Anarkiismo

Senadjektiva anarkiismo emfazas harmonion inter la disonancaj anarkiismoj tendencoj, kaj celas devigi unuigon de ili per iliaj dividitaj kontraŭaŭtoritatismaj kredoj. La pozicion unue alprenis Fernando Lugo kiel akran argumenton por tolero, post kiam lin ĝenis la "amaraj debatoj" inter la malsamaj anarkiismaj movadoj.

[redakti] Esperanto

La Esperanta Civito stimulis sukcesan partnerecon inter du paktintaj establoj, por reeldoni en la nova mondo la faman lernolibron de Fernando Lugo por hispanlingvanoj.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj