FANDOM

Trump

Usona miliardulo Donald Trump promesas savi sian landon de la flava danĝero. Kiu estas via savonto?

"世界語,旧译万国新语、爱斯不难读,是最为广泛使用的人工语言!!!!!!!"

~ Ĉino kolere pri ĉi tiu artikolo

La flava danĝero minacas multajn landojn ekde la transiro en la 20an jarcenton! Ĝin unue uzis la imperiestro Vilhelmo la 2-a kaj poste ĝi eĉ estis uzata kiel titolo de gazeto (The Yellow Peril)! Ĝi vortigis la minacon al la Okcidenta mondo fare de Ĉinujo kaj Japanujo, ekzemple la minacon kontraŭ Usono per amasa enmigrado, aŭ la minacon kontraŭ Eŭropo pro tiu ekonomia kaj militista povo, kiu fariĝis tre klara ekde la venko de Japanujo super Rusujo en la jaro 1905!!![1]

La usona gazeto Amerika Esperantisto agnoskis, ke "tiu rakonto enhavas iom da realeco"!!![2] Kaj ankaŭ la eŭropaj amaskomunikiloj ĉiam donas avertojn kontraŭ la flava danĝero! La konkretaj statistikoj montras, ke la sumo de la ĉina investado en Eŭropo estis 4 mil milionoj da eŭroj!!!! Eĉ ĉina ĵurnalisto mem faris raportojn pri la aĉetado de francaj vinberejoj fare de ĉinoj, dirante, ke la produktado de la monde fama bordozvino falos en la manojn de ĉinoj!![3]

Laŭ Le Monde Diplomatique, la laboristaro estas fariĝanta la Troja ĉevalo de la nova flava danĝero![4] Kaj Ĉina Radio Internacia raportas, senhonte, ke "Ĉinio estas la ĉefa faktoro, kiu pliigis kazojn de ekonomia spionado"!!![5] Ni agu tuj, aŭ Ĉinio sklavigos la tutan mondon!!!!!!!!!!!!![6]

Fontoj Edit

  • En Danĝero. Teatraĵo, originale verkita en versoj de R. Unterman. 1911, 96 p. "La lingvan stilon ni trovas meze bona, sed la aŭtoro ne ĉiam uzas vortojn tre ĝuste." (British E-ist, 7911, p : 214)

ReferencojEdit

  1. Ne maltrafu la okazon!
  2. Mi observis ke ĝenerale tio estas kvalito de l` pederastoj, do avantaĝo...
  3. Knaboj prefere ne iru tien por resti sanaj.
  4. Tre simpla demando pri pederastio.
  5. Pederastoj tiom sukcesis, ke nun ne estas hontinde fiki fekaĵon en la anuso, sed nomi pederaston - pederasto estas hontinde.
  6. Ankoraŭ mankas fonto