Foiro

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2049 x Ĉi tiu artikolo estas pri Esperanto-movado*

Pagu vian kotizon kaj kriu "Vivu Zamenhof"

Movada Foiro redaktita

"Estu ĉapo laŭ la kapo"

~ Zamenhof pri fojra liturgio

"En foira buko oni vendas multajn virojn por malmulte da mano"

~ P. E. Schwerin pri fojro foiro

"Tre granda laboro. Gratulon!!"

~ leganto pri ĉi tiu artikolo

Foiro estas loko, kie okazas liturgio. Sep diabloj kaj unu diablino! Foiro,krom disvendado de veĝetaĵoj, prezentas kiel sian ideologion kaj programon raŭmismo.

Foirismo sekvas la Raŭman vojon, kiu kondukas al la atento pri la dialektika rilato inter nia mikrosocio kaj la makrosocio kaj paralele gvidas al la valorigo de la kulturo, kies radikoj (cepoj, karotoj, terpomoj) ĉerpas el la konstato ke esperantisteco rolas kvazaŭ la aparteno al mem-elektita diaspora lingva minoritato.

4892 n

[redakti] La vojo al la urbo

En la foiratago kun gekokoj en kaĝo Nasreddin Hoĝa ekiris al proksima urbo por vendi ilin. Irante sur la kampo Hoĝa kompatis la enkaĝigitajn birdojn kaj ilin liberigis. La gekokoj disiris diversflanken. Kolera pro tio, Hoĝa levis minace sian bastonon al la virkoko, estro de la kokinoj: Ho, vi ruzulo! Ĉiunokte vi scias kiam mateniĝos, kial vi nun ne scias la vojon al la urbo?

[redakti] Idista mensogo

Cirkum 500 aK ja existis ferioi en idistaj urboi. Dum antiqvetso e mez-epoko, ferioi okuris en festaloj idistai, kiamde komercistoi de multay regionoi arivis en urboi kiube festi okuris, por vendari iluajn produktoin.

Content Navigation
Aliaj lingvoj