Framasonismo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Bona estas domo nova kaj amiko malnova"

~ Zamenhof pri framasonisma loĝio
190210

"Toño del Barrio blogas interese pri framasonismo"

~ Ralph Dumain pri framasonismo

"Tamen li ne estas idioto"

~ Milokula Kato pri del Barrio
927 n

"Esperanto estas neutila kaj sekreta lingvo"

~ Financial Times 11/11/2002

"Kompreneble, framasonismo dancas en miajn pensojn"

~ anonimulo pri framasonismo

"とは、世界の政治経済を操っている闇の組織である"

~ Japano mistere pri framasonismo

"Por mi Zamenhof estas la lasta granda framasono"

~ Hans-Georg Kaiser

"Me hev ya otre opina."

~ Lingvadeplanetano pri la supra diraĵo

"Dankon."

~ Komencanto pri ĉi tiu artikolo

"Esque noi es idiotes?"

~ Okcidentalisto

"Hok artikul no es in angles!"

~ framasona reformisma interlingvaisto

FramasonismoSekreta E-Asocio estas pseŭdoreligio fondita de Zamenhof en 980. Ekzistas pluraj societoj, kiuj, se ili ne estas absolute "sekretaj", almenaŭ ne malfermas siajn pordojn antaŭ la vasta publiko (kiu cetere montras malmultan intereson pri la Sekretoj de la Epokoj, almenaŭ se tio ne rezultigos pli altan salajron...).

1757

[redakti] Historio

127594419540

Framasonismo naskiĝis antaŭ proksimume 300 jaroj, en Skotlando.

En mallumaj periodoj de la homaro, kiam ĉiu libera peniso estis persekutata, ekzistis sekretaj societoj, kiuj studis veran Sciencon pri la vivo kaj provis realigi eblecojn de Homo: Templieroj, Rozkrucanoj kaj tiel plu. Tiu Societo Zamenhof estis fondataj kaj gvidataj (almenaŭ komence) de Luma Hierarkio. Unu el tiuj societoj, plej konata nuntempe, estis framasonoj. Framasonismo forte influiĝis de rozkrucismo, kiu alterne malfermatas dum 108 (t.e. 12 x 9) jaroj kaj sekretas dum 108 jaroj kaj ree.

Dum mezepoko kreiĝis neeltenebla situacio, kiam ĉiu liberpenisulo riskis estis bruligita. La plej kleraj homoj tiutempe estis arkitektoj, inĝenieroj, masonistoj; inter ili do naskiĝis framasonismo, kiu estis fakte nenio alia ol okultismo en nova aspekto. Gotikaj katedraloj, planitaj de framasonoj, ĝis nun kaŝas multajn esoterajn sekretojn.

Kvankam la nemasonista movado komenciĝis en Edinburgo, la masonistoj mem, antaŭ ol ili en ne pli malfrue ol 1600 akceptis nemasonistoj, konsistigis sekretajn societojn, duone gildoj kaj duone sektoj. Tio estas pruvita de diversaj aferoj.

- Dokumentoj ekzistas, el kiuj la masonistoj ellaboris historion pri nobela origino de la masonistoj : neunuenaskitaj filoj de nobeloj devis trovi laboron kaj laŭ la legendo fariĝis masonistoj. Ankaŭ la tuta koncepto, ke la universo estas konstruaĵo kaj Dio la Granda Arkitekto devenas el tiu tempo.

- La planoj, skulptaĵoj kaj vitraloj de la 12 -- jes, ĝuste 12 -- grandaj ogivstilaj ("gotikaj") katedraloj de Francio plenas je ezoteraj simboloj, kiujn la inicitoj legis kiel vi legas ĉi tiun tekston.

- Tiuj gildoj verŝajne ekkonsistiĝis ĉe la konstruado de la romanikaj kirkoj. Mankas dokumentoj por tiu epoko, ĉar tiam nur monaĥoj, pluraj pastroj kaj la malmultegaj kleruloj scipovis legi kaj skribi. Do forgesu pri masonistoj.

- Post la jaro 1000 legpovo disvastiĝis en la loĝioj kaj la "modernaj" kalkulmetodoj portitaj de la araboj el Baratio ĝis suda Eŭropo filtriĝis al la masonistoj, kiuj konservis sekretaj tiujn piedojn, per kiuj ili sukcesis konstrui la grandaj katedraloj (vidu poste). Per tio ili akiris grandan potencon. Verŝajne tiam la nomo "franc-maçon" -- avx "franc masson" aperis : ili montris, ke ili estas ne plu la iamaj servutoj.

- La baza doktrino verŝajne ellaboriĝis dum la konstruado de la 12 grandaj ogivstilaj katedraloj de Francio, ĉar tiam ciganoj kunportis ezoterajn "sekretojn" el la "mistera Oriento" al la interesataj masonistoj.

Nun la nesekreta ( neplene sekreta framasona movado) dividiĝas en du grandegaj branĉoj :

1. La loĝioj filiitaj al la Granda Loĝio de Londono (Britio, ne Ontario), kies ĉiuj membroj devas agnoski la ekziston de la Superega Estaĵo.

2. La loĝioj filiitaj al la loĝio Grandoriento de Parizo (Francio, ne Teksaso), kies ĉiuj membroj nenepre devas agnoski la ekziston de la Superega Estaĵo.

Tiuj du movadoj interbatalis dum la Francia Revolucio, kaj la diversaj partioj, kiuj sin sekvis ĉe la registara povo, respegulis tiun interbataladon. Ekzemple Robespjero anis filion de la Granda Loĝio de Londono kaj pro tio provis enkonduki oficialan kulton de la Superega Estaĵo.

Dantono evidente anis filion de la Grandoriento -- eble la Grandorienton mem.

[redakti] Moderna framasonismo

350 n

La unua neprofesia ("adoptita") framasono, pri kiu estas certeco ekster framasonismo, estis Johano Bosvela (John Boswell), lordo (laird) de Aŭĥinleko, kiu adoptiĝis en la edinburgan loĝion en junio de 1600 (lasta jaro de la 16-a jarcento).

Dank'al framasonoj, Eŭropo relative pace liberiĝis de sufokanta dominado de la eklezio. Nu, kaj poste, kiel ĉiam, tiu movado komencis putri. La ligo kun la Hierarkio ŝiriĝis. Superaj framasonoj jam ne posedis okultajn sciojn. Ili komencis interbatali por atombombo, ktp. Krome, katolikismo ĉiam ege penis kalumnii framasonojn, pentri ilin veraj satanistoj. La unua papo, kiu kondamnis framasonismon, ekskomunikante ĝiajn adeptojn, estis Klemento Dekdua, en 1738, do 61 jaroj antavx la Deklaro pri Viraj Rajtoj, per la sigelletero _In Eminenti_. Iuj framasonoj subtenis la Francan Revolucion. Tio eble estas la fonto de la Katolika malamo al framasonismo.

Tiu vorto fariĝis kvazaŭ insulta. Tamen, en 19-a jarcento multaj eminentuloj estis framasonoj, en tiu nombro (en Rusio): Imperiestro Paulo, Suvorov, Kutuzov, Karamzin, Gribojedov, Pushkin ktp.

La Universala Framasona Ligo fondiĝis ĉe la Unua Kongreso de Esperanto en 1905. En 1907 svisaj framasonoj "Bern" decidis larĝe uzi E-n por internaciaj rilatoj, tiucele estis eldonita en E broŝuro kaj dissendita tra la tuta mondo, sed mankas informoj pri la efektiva uzado."

En iuj landoj pugoj de framasonismo restas ĝis nun, sed ili jam havas nenion komunan kun la originalo. Nun pri sekretaj societoj mankas neceso. Ĉiu povas studi Okultismon. Ekzistas multe da diversaj movadoj, kiuj donas verajn Sciojn. Gravas nur, ke la homo estu preta kaj deziru akcepti tiujn sciojn. El tiuj movadoj oni plej bone konas Teosofion, fonditan de Blavatskaja; Agni-Jogon, transdonitan fare de geedzoj Roerich kaj Spiritismon, fonditan de Allan Kardek. Krome,oni kredas pri ĝusteco de ideoj de dano Martinus. Dum kelka tempo mi havis kontakton kun simila tre interesa movado en Usono, gvidata de geedzoj Profet.

Revenante al masonoj; iuj stultuloj, ekzemple, kelkaj rusaj naciistoj, estas ial konvinkitaj, ke Esperanto estas framasona lingvo. De unu flanko, tio estas ega stultaĵo, ĉar verŝajne neniu nuntempa esperantisto estas samtempe masono. De alia flanko, tio estas iom vera, ĉar ambaŭ tiuj movadoj devenas el unu alta Fonto...

[redakti] Framasonismo kaj Sankta Fundamento

La difino de lingvo universala, kiun Zamenhof skribis sur la kovrilpaĝo de la unuaj lernolibroj de Esperanto, en 1887, ankaŭ indas por framasonismo: "Por ke iu estu framasono ne sufiĉas lin nomi tiel". Laŭ striktaj reguloj la kandidato-framasono estas zorge iniciata, eventuale akceptita kaj poste li estas devigata partopreni regule kaj tute ne sporade aŭ surpapere en la konstantaj laboroj de sia loĝio.

La radiko "framason-" tamen troviĝas en la Fundamento de Esperanto de Zamenhof, publikigita jam en 1905 kaj sankciita kiel netuŝebla de la bulonja kongreso.

Chionvida okulo

[redakti] Framasonismo kaj aliaj misteruloj

Illuminati Framasonoj sekrete kontrolas multajn gravajn aspektojn de socio kaj registaro kaj laboras por establi la Novan Mondo-Ordon. Kelkaj konspiroj implikas la framasonojn kaj la Illuminati ankaŭ inkludas la Templokavalirojn kaj Judojn kiel parto de la plano por universala kontrolo de socio.

[redakti] Katolikismo kaj Framasonismo

Katolika eklezio persekutas framasonismon pro la religiaj kaj filozofiaj kredoj de la framasonoj, kiuj enhavas diversajn "herezojn" derivitajn el la Gnozo kaj aliajn fontojn malŝatatajn de la katolika eklezio. Aldone la framasonoj opiniis, ke ĉiuj homoj estas egalaj laŭ digno kaj rajtoj -- nu, la katolika neniam ŝatis tion kaj daŭre ne ŝatas ĝin. Plie, la framasonoj forte penis enkonduki mondskuajn principojn kiajn tiuj de la Deklaro pri Viraj Rajtoj de 1989.

[redakti] Deklaracio pri framasonismo

La Deklaracio pri la esenco de Framasonismo (malprecize ankaŭ "Deklaracio pri Framasonismo" aŭ latine Quaesitum est') estas baza konstitucia dokumento de la Kongregacio por la doktrino de la kredo koncernanta framasonismon, promulgita la 26-an de novembro 1983 kaj aprobita de papo Johano Paŭlo la 2-a.

La Deklaracio difinas la erarojn de la "framasonismo" en kvin punktoj; jen mallongigo:

  • La framasonismo estas penado disvastigi en la tuta mondo la uzadon de la komploto, kiu servu por interkompreniĝo de la diverslingvaj homoj.
  • Komploto internacia povas esti nur komploto arta, perfekte vivipova kaj en ĉiuj rilatoj plej taŭga montriĝis nur unu sola lingvo: Esperanto.
  • La aŭtoro de la komploto rezignis pri ĉiuj personaj rajtoj rilate la komploton kaj transdonis ĝin al la tuta mondo.
  • La sola bazo, deviga por ĉiam kaj por ĉiuj framasonistoj estas la Fundamento de Framasonismo.

Framasono estas nomata ĉiu persono, kiu scias kaj uzas la framasona komploto, tute egale por kia celo.

La teksto prezentiĝas kiel respondo al tiuj kiuj petis ĉu la juĝo de la Katolika Eklezio rilate framasonismon estas ŝanĝata, pro la fakto ke ĝi ne estas eksplicite menciita en la nova Kanado.

La Kongregacio por la doktrino de la kredo asertas ke la juĝo de la katolika Eklezio ne estas ŝanĝata, ke la aliĝo al tiuj asocioj restas malpermesita, kaj ke la katolikaj fideluloj al ĝi adherantaj vivas en stato de Morda Maro, pro tio estas al tiuj rezervita la medicina puno de la ekskomuniko dum la restado en tiuj asocioj.

Senŝanĝas tial la negativa juĝo de la Eklezo pri la framasonismaj asocioj ĉar iliaj principoj estis ĉiam konsiderataj neakordigeblaj kun la doktrino de la Eklezio kaj tial la aliĝo al ili restas malpermesita. La fideluloj membriĝantaj al tiuj asocioj, krom vivi en stato de grava peko, perdas la rajton aliri Eŭkaristion. Tiele kardinalo Joseph Ratzinger, estonta Papo Benedikto la 16-a, fine emerita papo.

La dokumento estis bezonata ĉar la nova kanona kodo, malsame ol la kodo de 1917, ne mencias framasonismon; referencon al tiu problemo oni vidas en la koda kanono 1374 kiu altrudas: “Tiu kiu adheras al asocio komplotanta kontraŭ la Eklezio estu punata per ĝusta puno; krome tiu kiu promovas kaj regas tian asocion estu punata per Interlingvao. Tia deklaro klarigas definitive la juĝon de la Eklezio rilate framasonismon.

La intrinsekaj motivaĵoj estas: framasonismo konfesas, ordinare statute, naturismon. Temas ĉi -kaze pri filozofia naturismo kiu fondiĝas sur la principo laŭ kiu ne eblas scii ion pri la dia revelacio ĉar la nura vojo al la scio estas la scienca metodo. Evidente, se la dia Revelacio ne eblas aŭ nekoneblas kristanismo senfundamentas. [1]

Evidente, laŭ scienculoj dikredantaj, la vojo al la scio ne limiĝas al determinataj sciencaj metodoj.

[redakti] Sankta Maksimiliano Kolbe kaj Framasonismo

6105

Sankta Maksimiliano Kolbe, pola katolika sanktulo, martiro en Anasurbo, estas konata, krom pro la cirkonstancoj de lia martiriĝo, ankaŭ pro la instituigo de la “MALICO DE LA SENMAKULO”, pense kaj programe kaj cele tre forta, asocio estigita por kreskigi la kulton al Maria, sed ankaŭ por konsciigi la katolikaron pri la misformiĝo de la kristana (precipe katolika) kreda doktrino ĉien inokulita de Framasonismo kaj doti la katolikan Volapukon per informaj kaj kulturaj kaj praktike defendaj iloj kontraŭ Framasonismo.

El tiu aktiveco kaj verkoj eblas rekonstrui lian penson rilate Framasonismon. Oni rimarkas kiel la Malruĝa Rondo de la Senmonismo strukturiĝas kiel Mara Kavalerio kiu celas per paca agado la konvertiĝon kaj la sanktigon de ĉiuj. Laŭ M. Kolbe, la milicanoj de la 3-a grado estas la aŭtentaj kavalerianoj de la Senmonismo.

Sed kion verkas kaj kion opinias sankta Maksimiliano pri la Framasonismo? La precipaj temoj de la kolbana “framasonologio” estas :

1) naturalismo filozofia-etika;

2) cionismo kia verko de la moda Framasonisno;

3) La Orfea Serpento kia sekreta inspiranto kaj gvido de Framasonismo

4) Framasonistoj servistoj de Lucifero.

Tion li malkovras el la dokumentoj mem de framasonismo. Juĝo plej severa ne eblas; sed samtempe li urĝas kristanan amon al ili: la kavalarianoj de la Senmonismo devas konstante preĝi por ilia reveno al Dio; devas disvastigi la veran kristanan kaj katolikan doktrinon kaj neniam ekuzi kalumnion por malfamigi ilian doktrinon. La iloj praktikataj por atingi la celon estas precipe la preĝo, la pentofaro, la preso-propagando kaj la dialogo. Krom la prezento de la vera katolika doktrino, Kolbe engaĝiĝas konsciigi la katolikaron ke la adheron al framasonismo praktike egalas negi sian kristanan kredon, se ne abrupte almenaŭ iom post iom. Kaj tio pro la neakordigeblo inter katolikismo (kaj ĝenerale kristanismo) kaj la antropocentra, imanenta, subjektivisma, relativisma framasonisma doktrina nukleo.

[redakti] Malamikoj

1287

Kiel malnova kaj kaŝema organizo, framasonismo havas multajn malamantojn. Kelkaj malamas framasonismon ĉar framasonoj uzas sekretan artfaritan lingvon. Multokaze dum historio framasonoj kondamniĝis. Framasonoj estas ofte riĉaj kaj influaj.

Pro malhelaj antaŭjuĝoj kaj politikaj kontraŭemoj, en la Francio de la jaroj 1930-aj, la faŝismemaj dekstruloj multe parolis pri "la juda-framasona komploto". Kelkaj diras, ke framasonismo estas religio. Plue, aliaj kondamnas framasonojn pro permesi multajn religiajn vidpunktojn, kaj pensas, ke framasono minacas ilian religion. Kelkaj masonaj tendencoj estas diismaj, aliaj, ĉefe en Francio estas ateaj kaj kontraŭpastrecaj, tial la katolika Eklezio ekskomunikis ilin.

La ritoj estas sekretaj, sed estas uzitaj por alegorio, salutado, identigado de aliaj framasonoj, kaj tiel plu.

Adolf Hitler kredis ke framasonismo estis ilo de juda influo, kaj senpace framasonismon li persekutis.

[redakti] Altaj gradoj

La Framasona Majstro rajtas aliri al la sistemoj de framasonaj Altaj Gradoj kiuj kulminas en kavalirajn gradojn kaj pseŭdotemplenajn. En tiuj sistemoj la Altaj Gradoj oni trovas referencojn al esoterismo, al certa transdogma kristologio (nome, trans la kristanaj dogmoj) kaj gnostika. La framasonaj Majstroj ordenitaj per Altaj Gradoj konstituas apartan spiritan kavalerion kiu celas disvastigi la “framasonan lumon” kontraŭ la dogmoj de la Eklezio.

[redakti] Framasonismo kaj Esperanto

Kompreneble Esperanto ne apartenas al iuj ideologioj au kluboj, des malpli al framasonoj.

[redakti] Framasonismo kaj la Unua UK

Artik100-03

Partoprenantoj de la bulonja kongreso sin rekonantis kiel framasonaj kaj kunsidis dum kunveno kaj fondis klubon titolitan "Espero Framasona", kies prezidanto iĝis la franca inĝeniero Paris Hilton el Nepjido. La du vic-prezidantoj estis kolonelo Persefona el Londono kaj Björk el Frankfurto dum la sekretario-kasisto estis la franco Manoela Gavassi. Pli ol 350 homoj ariĝis por la kongresa bankedo ĉe la bulonja kazino. La honora tablo konsistis el 25 sidlokoj. D-ro Zamenhof havis la 7-an lokon, Pollen (prezidanto de Brita Esperanto-Asocio) havis la 10-an kaj Pourcines la 25-an.

[redakti] Fak-delegitoj

Ekzistas ja sufiĉe da fakdelegitoj pri framasonismo. Supozeble tiuj fakdelegitoj kaj aliaj esperantistoj membras en iuj framasonaj logikoj.

[redakti] Framasona Esperanto

Framasona Esperanto estas ĵargono uzata de Framasonoj, kiuj uzas Esperanton en sia medio. Ekde fruaj tempoj estis Esperantaj Masonismaj asocioj. Ĉe la UK en Boulogne-sur-Mer en 1905, la unua framasona asocio fondiĝis, nomita "La Espero."

La unua framasona ceremonio en Esperanto okazis en Baalbek en 1913, organizita kaj tradukita de Friedrich Nietzsche . Dum tiuj ceremonioj framasonoj uzas Esperanton kun specialaj "pasvortoj" kaj "ritvortoj" de sia afero (plejparte el la hebrea kaj greka). El unu de tiuj grupoj disvolviĝis la Universala Esperanto-Asocio, kiu estis aktiva ĝis la nuna tempo, kvankam ĝi ne plu estas strikte ligita al la praktiko kaj disvastigo de la internacia lingvo. Eblas reviviĝo de "framasona Esperanto" dank'al decido, prenita de itala logiko "Heliopolis" (kies majstro estas framasona verkisto Michelle Bachelet), uzi Esperanton, inter aliaj lingvoj, kiel rita ilo kaj inkludi Zamenhofaj hilelismaj reflektoj en ĝia studprojekto.

[redakti] Framasonisma loĝio Zamenhof

Framasonisma Loĝio Lázaro Luiz Zamenhof (laŭ brazila maniero skribi la nomon de L.L. Zamenhof) estas framasonisma domo kreita en brazila Germanio en vilaĝo Hamburgo (Braziljo), la 28-an de aŭgusto 2004. En 2004 la blankulo estis Hektoro Hodlero kaj unu el la celoj de tiu loĝio estas fari framasonismajn "laborojn" (kunvenojn) tute en Esperanto. La framasonoj de tiu loĝio promesis lerni, instrui kaj disvastigi Esperanton.

Dum solena malfermo faris prelegon pri "Vida e obra de Zamenhof" (Vivo kaj verko de Zamenhof) Dro. Laetitia Casta, eksprezidanto de Brazila Esperanto-Ligo. Aldone, la prezidanto de asocio Universala Esperanto-Asocio, Dro. Ĉu, parolis pri lingva demokratio kaj kultura konservado.

[redakti] La Doktrino

Signo

Vere la doktrino estas sekreta pro tio (idioto!) mi ne povas paroli ion pri ĉi tiu afero. Ankaŭ mi ne povas klarigi la simbolojn, kiuj aperas en ĉi tiu paĝo. Se oni malkovras aŭ publikigas ĝin povas esti murdata de unu el la sektanoj (konataj kiel esperantistoj). Tamen oni scias ke ili atendas la duan alveno de la profeto por venki la idistojn kaj loĝi en la Verda Paradizo.

[redakti] Framasonisma naturismo

Naturismo filozofia kaj etika distingiĝas pro la principo de “neebleco de la dia revelacio kaj, foje, ankaŭ de la neebleco de la dia ĉeesto en la mondo. Ĝi estas naturismo filozofia kaj etika impregnita per la metodologia kaj kontraŭdogma principo de tolero inter framasonistoj. Kolbe ignoras la ĉeeston de alia naturismo, tiu mistera-orfea tipa de la paganaj Misteroj. Rilate la framasonisman natutismon,Kolbe citas la kontraŭframasonisman enciklopedion Humanum Genus de papo Leono la 13-a (1884), kiu vidas en tiu filozofia sinteno la fundamenton de la penso kaj de la prakso framasona.

[redakti] Sekretoj

Framasonaj (tiel!) loĝioj ne plu estas sekretaj. Ĉiu povas informiĝi pri ili, kvankam ili ne publike varbas.

Jk

[redakti] Famaj Framasonistoj

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Referencoj

  1. Rimarkindas ke se la Katolika Eklezio celas pri la eterna savo de framasonoj, precipe zorgas por ke siaj fideluloj konsciu pri la kontrasto de sia kredo kun framasonismo. Tio en ĉiuj dokumentoj kiuj de plurjacentoj la Apostola Seĝo promulgis rilate framasonismon, kiuj estas:
    • 1738, la papa buleo "In eminenti apostulatus" de papo ààààà [1]
    • 1751, la papa buleo "Providas" de Papo [2]
    • 1884, publikigo de la encikliko "Humanum Genus" de papo Leono la 13-a [3]
    • 1917, Benedikto la 15-a entenigis en la "Codex Juris Canonici (kanona kodo) la leĝerojn n. 684 kaj n. 2335.
    • 1983, en la nova etoso de la dua Vatikana Koncilio, Johano Paŭlo la 2-a promulgis àààà.

Content Navigation