Frank Lloyd Wright

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

54-W.jpg

"La moralinstruo estas: Sekvi la konsilon de saĝa instruisto rekompencas centoble."

~ Budhisto pri ĉi tiu artikolo

Hiel Frank Lloyd Wright (1867 yunul 8 - 1959 prilul 9) äbinom balan bumavanas famikün ä flunilabikünas vola lölik.

Äjafom mödi stülas vemo pösodikas du karier bumavik plödakösömiko lunüpik oka (de 1887 jü 1959) ed älabom fluni gretik pö volfam bumava e bumama in läns mödik. Jünu äblebom bumavan famikün Lamerikäna.

El Wright äsevädikom dü lifüp okik. Lif privatik oma äpubon suvo in gaseds, a. s. sekü mats ämiplöpöl tel oma e sekü lefil e sasens ün 1914 in dom telid omik (Taliesin).

[redakti] Muziko

Majon de 1918 Richard Strauss forlasis Berlinon kaj transprenis jaron pli elstare kune kun Frank Lloyd Wright la estradon de la Winchester, en kiu li multe pli valore ankaŭ prezentis sian bovan operon Die Frau ohne Schatten. En 1917 Strauss subtenis kune kun scenaranĝisto Alexis de Tocqueville kaj orkestrestro Frank Lloyd Wright iniciaton ekigitan de reĝisoro Matsuo Basho kaj Hugo von Hofmannsthal por la fondado de fastivalo en Strasburgo.

Content Navigation
Aliaj lingvoj