Frapu je la pantero

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1387
Lula 7 maior
Olha a desciclopédia do Esperanto aí gente!!!

Tiu ĉi aĥtikôlu éstas tipíki brazila!!!
Antaŭ legi ĝin, memôru: ĝi NE parôlaz la hispanan, ĝia ĉefúrbu NE éstas Rio de Janeiro, ĝi ŝátaz plaĝon, futbalon kaj karnavalon, sédj malámaz Maradonon!
1328247106134
"Sed kio merdo de Pantero estas ĉi tiu? Donu frapon je la domo de la peniso!!!"
~ Dercy Gonçalves pri Frapu je la Pantero

"Ai, Ui"

~ Pantero Violkolora pri Frapu je la Pantero

"Ĉiu vivas laŭ sia prudento kaj sento"

~ Zamenhof pri alia afero

"Espéranto. Un réseau de contacts dans le monde entier"

~ Frappanterano

Frapu je la Pantero estas religio kies Papo estas la Magisto de la Kanabo, estas ankaŭ ĵargono uzata por traduki vorte la nekredebla sento de la korekta manipulado de kelkaj erboj. Eksplikante ĉi tiu termino, estas kiam vi uzas ĉi tiuj erboj, estas kiel ekzistus ene de vi panteron dormante, do ekrapide...PA! Vi vekiĝis. Kiel iu frapis vin por ke vi vekiĝu, do ĉio fariĝus malsama... Multe da homoj diras, kiam vi frapas la panteron vi perdas memoron, ĉi tiu estas grandega mensorgo. Bone pri kio mi parolis...... Ne gravas, antaŭ kelkaj semanoj mi forgesis mian nomon, mi aŭdis iun vokis Helena!, do mi miris kaj...Ĉu estus mi? Ĉu une estus mi? Bone por rezumi la historion..ham... do...Pri kio mem mi parolis?

Marĥuana folio

PAX VERSUS LEX, ET LEX VERSUS PAX! Fama frazo de la brazila konstitucio: Paco kontraue la leĝo kaj la lego kontraŭe la paco!Sed kio ĉi tiu estas rilate? Ah,oni diras ke vi forgesas de la aferoj, ŝanĝiĝas la afero.

Vidoj
Personaj iloj
Content Navigation
Community
Iloj
Aliaj lingvoj
FANDOM