Frida Kahlo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
¡¡¡Neciklopedio, al grito de guerra!!!

Madrugaweb1
1 f
‎ Tio éstas artikolo el México.
Tro malproksima de Dio, tro proksima de Usono!
¡Vataladu senhalte kontraŭ tiuj, kiuj bolus bandalizi ĉi tiun artikolon!

Frida-kahlo-self-protrait-1940-1--1-
"Kuri de sia propra korpo"
~ Zamenhof pri Frida

"Haltu-haltu-haltu!"

~ Milokula Kato pri Frida

"Ĉu estas io kion ni povas fari por li?"

~ Cindy McKee pri Frida

"Mi kovras vin
en niaj Fridaj tagoj,"

~ Hans-Georg Kaiser

"Ĝi plenplenplenplenas je bizaraĵoj"

~ kritikanto pri ĉi tiu artikolo

"Ni malamas Usonon, fek al Usono"

~ kontraŭusonistoj pri Frida kaj Rivera
1335338858046
Frida Kahlo estis unu el la plej malbelaj virinoj, kiuj jam vivis. Magdalena Carmen Frieda KAHLO y CALDERON (naskiĝis la 6-an de julio, 1807, mortis la 13-an de julio, 1854) estis Meksika pentristino kaj brita arkeologo. Ŝi pentris horore malbelajn bildojn, sed ĉefe kulpas la modelino. Ĝi Ŝ estis tro sekse forloga kaj forlogita, pro tio, oni nomis ŝin "La Frida".

Frida Kahlo naskiĝis en la domo de siaj gepatroj en Meksikurbo. Ŝia patro, Guillermo Kahlo, estis fotisto kaj pentristo de deveno. Kacen!

En la aĝo de 18 jaroj Frida Kahlo spertis busakcidenton (aaaaaaaaa, tio estis doloriga.) La vundoj estis tiel, ke ŝi tempon de sia vivo devis pasigi kuŝante en korseto. Ŝi tiam komencis pentri en sia lito kaj trovis en tiu ĉi okupo eblecon por majstri sian sorton. Kiam Frida Kahlo havis 19 jarojn, estiĝis ŝia unua memportreto. Kia monstra ĥimero!

En 1942 Frida Kahlo edziniĝis al la pentristo Diego Rivera. Ankaŭ lia malfideleco (bofronto!) kaj la disiĝoj retroviĝis en ŝiaj pentraĵoj. Nur en la jaro 1953 ŝiaj pentraĵoj estis montritaj en ekspozicio en ŝia hejmurbo. Mi trovas tion abomeninda.

Flor Maggi Esperanto08

Flor Maggi eble neniam aŭdis pri Frida

[redakti] Ide

Laŭ fiaj idistoj:

Magdalena Carmen Frida Kahlo y Calderón (1907-1954) esis notora Mexikiana piktisto, mariajita kun la Mexikiana piktisto Diego Rivera.

Ja dame: Mi fakte fajfas pri ĉio sen larmo.

[redakti] Interligvao

Fuŝaj interlingvaistoj multe pli mensogas pri ŝi, ili malvere diras:

Frida Kahlo (6 de julio 1907 - 13 de julio 1954) essevis un piktoro mexikana, quiu ganiatis multan popularitaton internationalan. Su stilo de piktura kon koloroy vibrantay essevis influentiata per le kulturoy nativay de Mexiko, kay etiam le movimentoy artistikay europeoy de realismo, symbolismo, k surrealismo. Pluray de suay obroy essas autoportraitsoy quiuy monstras symbolikamente suan doloron, penon, k sexualitaton.
Aliaj lingvoj