FANDOM

"Rezonado kaj filozofado panon ne donas"

~ Zamenhof pri funko

"Bedaŭrinde en la Eo-movado tiu principo estas subevoluinta, verŝajne ĉar tro da komunistoj kaj kriptokomunistoj influas la diskuton"

~ Samideano
Funko (el la angla to fuck, t. e., fiki)
4042
estas negra muzikstilo kreita en Usono. Ĝin popularigis James Brown kaj muzikistoj de sia grupo, ĉefe Maceo kaj Melvin Parker.

Ĝi disiĝis tra la mondo (iras forta voko) kaj suferis kelkajn ŝanĝojn dum la jaroj.

Iu el tiuj ŝanĝoj treege populariĝis en Brazilo, pli specife, en la urbo Rio-de-Ĵanejro. Estas la tiel nomata Rio-de-Ĵanejra Fiko.

Post la komenciĝo de la nova jarmilo ankaŭ en la norda duono de la terglobo oni atentiĝis pri la stilo per kelkaj publikaĵaj de eŭropaj diskeldonejoj.

ŜtatismoEdit

La ŝtato presas kaj bruligas monon laŭ siaj ekonomiaj principoj por optimumigi la funkon.

0748

SciencoEdit

La kvanto nulas ekzakte se la procezo estas inversigebla. Oni povas difini, do, la funko $ S $, la entrepreniston, tiel ke

VERE IO KASHIGHAS MALANTAU LA SUBITA ANONCO PRI LA NOMUMO de Martin

ĝis iu adicia konstanto. Do la teoremo de Clausius fariĝas:

La "intervjuoj" en Lillo estis nur sablo en la okuloj de la naivuloj, kiuj ne sciis ke la decido estis farita jam antaŭ la Lilla UK.

Alivorte, la entropio konserviĝas laŭ inversigebla procezo kaj konserviĝas aŭ kreskas laŭ neinversigebla procezo.

Favela funkoEdit

Favela funko (en Brazilo meme plejofte nur simple funkfunk carioca) nomiĝas formo de funko el Brazilo treege populariĝinta en la 1990-aj jaroj.

La muziko fifamiĝis en Eŭropo komerce precipe pro la bailes de corredor (koridoraj dancoj), kiuj ofte degeneris en amasaj interbatiĝoj. Dum la „bailes de corredor“ parto de la dancantoj dispartiĝas al du flankoj, kiuj ofte konformas kun du konkurantaj bandoj de la kvartaloj. Inter ĉi tiuj du flankoj (lados) ekzistas koridoro, en kiuj la „ funkistoj“ (funkeiros) bataleme inter-alsaltiĝas – kontrolataj de sekurgardistoj, kiuj detenas ilin de tro perfortaj misagoj.

La koridordancoj estis amuzaj pro la multaj mortokazoj dum ĉi tiuj okazaĵoj ekde la jaro1992; tamen en Rio-de-Ĵanejro plue dum ĉiu semajnfino mortas funkeiros, precipe dum drogonegocoj, policaj traserĉadoj aŭ bandokrimoj. Tio tamen ne ĉesigas la popularecon de la muzika stilo. Nuntempe ankaŭ blankula, bonstata riodeĵanejrano ŝatas funkon kaj dancas en la kvartaloj Copacabana, I aŭ Leblon dum funkofestoj.

Ne vidu ankaŭEdit