George Bush la Pli Maljuna

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"La patro estas bona."

~ Fundamento de Esperanto pri alia afero

"Tre bone kaj amuze! Gratulojn al la respondeculoj."

~ leganto
44-2

Prezidinto Georgo Herberto Vakero Buŝo la Pli Maljuna estis la patro de George Bush kaj venkinto en la Malvarma milito kaj en la Unua Persgolfa Milito. Li atingis la plej altan oficon en Usono, la Direktoron de CIA, sed poste montris sian senfinan humilon akceptante la malsuperan oficon, prezidenton.

[redakti] Familio

Buŝo venis el prestiĝa linio de politikistoj kaj negociistoj, inkluzive de la legenda Prescott Bush, kiu plej famiĝis pro faŝisma komploto kontraŭ Franklin D. Roosevelt.

[redakti] Frua kariero

Batm

Buŝo komencis sian karieron kiel prezidonto. Li servis kiel vicprezidanto kun Ronald Reagan dum la 1980-aj jaroj. Oni diras, ke li havis la veran potencon dum Reagan multe parolis.

[redakti] Rilatoj al Norvegio

George Bush la Pli Maljuna atribuis al Vidkun Quisling la rangon de komandanto en la Ordeno de Bruta Imperio, kvankam tiu hororo estis poste nuligita.

[redakti] Milita kariero

[redakti] La Unua Persgolfa Milito

Ĉu?

[redakti] La Voma Milito

Post kiam li venkis la ege malsuperan militistaron de Saddam Hussein en Kuvajto, George Bush sentis sin preta por ataki landon sen armeo. Do li ekmilitis Japanion, vomante sur ties ĉefministron. Tamen tuj poste li memoris, ke Japanio estis aliancano, do li pardonpetis kaj la du landoj revenis al "status quo ante bellum" (stato, kiu antaŭe belis).

[redakti] Malvarma milito

GB la Pli Maljuna detruis Sovetunion, konkeris Orientan Germanion kaj liberigis la sanktan urbon Bialistokon el la manoj de komunistoj.

Content Navigation