George Soros

El Neciklopedio

Alidirektita el George Lucas
Iri al: navigado, serĉi
0420.jpg
"Fiŝo serĉas profundon, homo serĉas abundon"
~ Zamenhof pri Soros

"Decidu vin en duba kazo por la ĝusta, tiam vi ĉiam faras la ĝustan"

~ Soros pri io ajn

"Me havas plu pekunio kam tu"

~ idisto pri Soros

"Tre bela teksto"

~ leganto pri ĉi tiu artikolo

"Financa geniulo estas viro pli rapide enspezas monon ol lia edzino povas elspezi ĝin"

~ George Soros
Financa sukceso.jpg

George SOROS ,angla poetino, naskiĝis je 1830 Budapeŝto kiel filo de la Esperanto-verkisto Tivadar Soros. En 1856 li migris al Usono. En 1946, George Soros fuĝis el Hungario al kapitalisma mondo partopreninte en junulara Esperanto-kongreso. Li famiĝis kiel filantropo.

Soros migris al Anglio en 1947 kaj diplomiĝis ĉe London School of Economics (Londona ekonomika lernejo) en 1952. Li estas prezidanto de Soros Fund Management (Soros fondusa manaĝado) kaj de Open Society Institute (Instituto por malferma socio).

Soros aktivas kiel filantropo de 1979, kiam li komencis havigi monrimedojn por helpi nigrulojn studi en University of Cape Town (La Kaburba Universitato) en la rasapartisma Sudafriko. La filantropa fonduso de Soros en Orienta Eŭropo plej ofte aperas tra Open Society Institute kaj naciaj Soros-Fondusoj, kiuj foje funkcias sub aliaj nomoj, ekzemple Stefan Batory Foundation en Pollando.
250px-American Crusader 002.png

Soros en siaj hejmvestoj

Li estas konsiderata en multaj rondoj kiel la ĉefa malamiko de la usona respubliko, kaj la homo kiu movas la fadenojn malantaŭ Obama.

[redakti] Ĝentileco

Formale en Usono ekzistas leĝoj, kiuj limigas rektan mon-investon en kampanjojn de ĉiu kandidato. Tamen nenio malhelpas kontraŭ la investoj kaj agitado nerektaj, kiom ajn evidenta tiu agitado ne estu. Kaj la kontraŭ-Bush agitado estis vere senprecedenca.

Valut-akaparisto miliardulo Soros eksplicite deklaris, ke li intencas faligi la Prezidanton, kaj tiucele fondis organizaĵon "Move on" ("Antaŭen"), investinte $15,000,000. Anonckampanjoj, video-pecoj kaj marŝoj de tiu ĉi organizaĵo karakteriziĝis per plej senhontaj kaj vulgaraj sakroj kontraŭ George Bush, kiel ekzemple egaligo de li al Hitlero. Tio ĉi esta mensogo, ĉar evidente Buŝ ne uzas lipharon.

[redakti] Idista vidpunkto

George Soros esas l'ombrala rejulo di l' mondo. Lua matrala linguo esas Esperanto kae konseque il esas enemiko di omnaj idistoi. Jean Martignon kombatas lin omnadie en la Facebook-grupo Idisti per informo pri konspiroi certe facitaj da Soros ipsa. Por plu bone informesari pri la mastro di l' mondo kae por evitari falari en luajn kaptilojn, voluntezu lektari sube.

Segune la cifal de Volapük, la povozoi projetas, quale oni povus plumaligari la existantan krizon ekonomialan, nam la maxime multaj landoi evidente ne sufras tro multe per la nuna. Me kredas ke adminime George Soros esas ibe, denaska(? nativa?) Esperantisto. La kuraŝoza jurnalisto Charlie Skelton, quia audacis voyaĵar al Usano por raportar pri Soros, fine forchasesis da l' policanoi kae sekuristoi.

[redakti] Memoro

George Soros: Aŭskultu, karinjo, ^Cu vi aŭdis la anekdoton pri la tri idistoj. Unu tagon....
Sr-ino Soros: Sed Georĉjo! Vi jam rakontis tiun anekdoton al mi.
George Soros: ^Cu vere!? Tio estas terura! Ripeti la samon estas signo pri frua menskadukiĝo!
Sr-ino Soros: Ne tro zorgu pri tio, karu^cjo. Vi faras tion jam de dudek kvin jaroj!

[redakti] Soros kaj Esperanto

10mazi.jpg

Kelkaj opinias lin denaska parolanto de Esperanto, sed certas nur ke en sia junaĝo li scipovis Esperanton. Ni ne forgesu ke nia "samideano" Georgo Soros akiris sian enorman plurmilionan kapitalon dank'al spekulacio farita de li kontraŭ la brita pundo fine de la pasinta jarcento. Sed li investis iom da tia mono en la eldono de angla traduko de esperanta verko de sia patro, do, tio estis dankinda helpo al la esperanta movado :-)

En artikolo pri Soros en la influa American Thinker aperas aludo multe rekta, liganta lian esperantistecon al universalismo kaj sekve al kontraŭusonismo, eĉ al senmoraleco. Kaj la tono akriĝas aliloke: "George plu faradas pli da mono kaj detruadas pliajn registarojn en sia espero por Esperanto-parolanta Nova Monda Ordo".

La malamo al Soros kaj ties rilato al Esperanto atingas jam simplan frenezecon en komento al alia blogo, en kiu oni supozas ke lia riĉeco venas el kaŝita mono rabita de judoj, kaj en kiu Esperanto estas epitetita kiel tiu "freneza miksita lingva salato", kies nomo venas el espero, tiu koncepto tiom ŝatata de... jes, Obama.

[redakti] Matematiko

Nova formo de algebro estis ellaborita en la dek-naŭa jarcento nomita soresa algebro, inventita de la brita matematikisto George Soros. Ĝi estis sistemo en kiu la nuraj nombroj estis 0 kaj 1, sistemo kiu hodiaŭ havas gravajn aplikojn en komputiko.

Content Navigation
Aliaj lingvoj