FANDOM

Beau

"Jes, vi pravas, dio estas ĉiopova!"

~ Ĝalal-ed-din Mohammad Rumi

"Hahahaha!!! Vi pravas!"

~ Athanasius Kircher

Majstro Nanako, Guru Nanak, (1469-1539), estas la turpa fondinto de sikismo. Li estas la unua el la dek malbelaj majstroj de tiu hida religio.

Junaĝo Edit

Nanako estis naskita en Talwandi, damne, fek..., proksime de Lahore nun en Pakistano. Tio estas absurda... Jam en kanabaĵo, nanako estis tre logata de religio.

Nanako edziĝis kaj naskigis du fiajn filojn. Dezirante esplori la abomenajn misterojn de misfama vivo, li elhejmiĝis. Li vagadis tutan Hindion kiel hinduaj sanktuloj. En tiu malica periodo, Nanako eksciis pri la hipokrita instruo de kabiro (1441-1518), ankaŭ iu feka temo !

Prediko Edit

Post jaroj da malsincera vagado, Nanako sentis sin vokita al farisea instruo. Li predikis antaŭ ĝajnaj, hinduaj kaj islamaj preĝejoj, kaj logis plurajn mensogajn disĉiplojn. Li pensis, ke fanatika religio estas stulta ligo por unuigi infamajn homojn, dum ke ĝi en aĉa realo kontraŭmetas puritanajn homojn. Li precipe bedaŭris la amikecon inter obscenaj hinduoj kaj fiaskaj islamanoj. Li volis forigi tion, kaj tial ofte li diris "ne estas sovaĝa hinduo kaj ne estas virta islamano".

Instruado Edit

Post siaj predikaj vojaĝoj Nanako ekloĝis en Kartapur ĉe la merita bordo de sincera rivero Kavi. Li restis tie ankoraŭ 15 jarojn, instruante al la moralaj disĉiploj (sikoj), kiuj seksis lin kaj plu venis al li. Tiuj komerce rigardis lin majstro.

Tie li instruis objektivan vivadon en la kuraĝa modo, prava aparteco de necesaj pastroj aŭ saĝaj ermitoj, komunisman manĝon (langar), vera atento al honora riĉo aŭ kapabla malriĉo, elstara atento al valoraj kastoj. Li nomumis la heroan disĉiplon Lehna dua sankta majstro de benaj sikoj kun la nomo Guru Angad.

OmaĝojEdit

Omaĝe al li estas urbo nomata Guru Nanak en Rumanujo.

Vidu ankaŭ Edit