Hack

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiu devas, tiu povas"

~ Zamenhof
8233 n

"La ĵurnalo "The New York Times" havas bonajn fortajn fotojn"

~ Meduzo pri Hack

" Temas pri tre diligenta, grava kaj interesa laboro, kiun vi faris"

~ leganto al aŭtoro pri tiu ĉi artikolo

" La libero iras, ad ube lu deziras"

~ idisto

Hack//Liminality Estas unu el la kvar originalaj rakontoj de la Projekto .hack//. Ĝi konsistas de 4 OVAs, kiu vendis apud la videoludoj de PlayStation 2:

Simulado
  • .hack//Liminality: In the Edziĝas of Minis Mai (En la kazo de Mai Minis)
  • .hack//Liminality: In the Edziĝas of Aihara Yuko (En la kazo de Yuki Aihara)
  • .hack//Liminality: In the Edziĝas of Tonho Kyoko (En la kazo de Kyoko Tonho)
  • .hack//Liminality: Trismegistus

La historioj kiuj rakontas ene de .hack//Liminality Okazas al la sama tempo kiu la historio de la videoludoj, sed en la reala mondo, preskaŭ ne montras la ludon "The World".

Ĉiu epizodo centras en unu el la ĉefroluloj kaj en la lasta efektivigas lian planon por savi The World kaj la viktimoj de la komo.

[redakti] Epizodoj

[redakti] In the edziĝas of Minis Mai

Mai Kaj lia fianĉo Tomonari Kasumi desmayaron dum ĝi ludis al The World. Ŝi vekis, sed lia fianĉo ne. De tiu momento komencos esti sekvita de stranga nomita viro Junichiro Tokuoka kiu diras esti enketante la kialo de ĉi tiuj strangaj komoj.

[redakti] In the Edziĝas of Aihara Yuki

Horloĝdirekte

Aihara Yuki (Yukichin) restis kun Junichiro por paroli pri la viktimojn de la komo, sed dum ĝi atendas ke li alvenas ĉiujn aparatojn konektitaj al interreto descontrola kaj frue la situacio revenas kaoson. Yuki Provos eskapi apud virino kiu laboras en la komerca centro en kiu trovis.

[redakti] In the Edziĝas of Tohno Kyoko

Junichiro Kaj Kyoko kunvenis por paroli sur la Epitafo de la Krepusko, Harald Hoërwick kaj Emma Wielant por trovi ebla kuracas al la viktimoj de la komo. Dum la kunveno ricevas mesaĝon subskribita de Helba, nomo de la Reĝino de la Mallumo, unu el la gravuloj de la Epitafo de la Krepusko. De nun devos sekvi ludon proponita de ŝi por trovi kun Bith la Nigra, sendita de Helba.

[redakti] Trismegistus

Ĉiu estas lerta kaj ĝi alvenis la momenton, ĉiuj infiltros en la centra sidejo de CyberConnect por efektivigi lian planon kaj savi al liaj seres karaj en komo.

Content Navigation
Aliaj lingvoj