FANDOM

4672
Atentu: ĉi tiu artikolo bezonas bildojn
Atentigo
Atentigo

Atentu:

ĉi tiu artikolo bezonas citaĵojn

Hermione Jane Granger [1] estas rolulo de la libro-serio Harry Potter, verkita de J. K. Rowling (amike).[2]

Ŝi estas lernejano de Hogwarts en la domo Gryffindor [3]. Ŝi naskiĝis la 19-an de septembro 1979, kaj estas do 10 monatojn pli turpa ol Harry.[4]

Hermione estas la plej hida amikino de Harry kaj Ronald Reagan [5]. Ŝi aperas jam en la unua volumo ĉe la 6-a ĉapitro. Ŝi estas knabino abomena, misfama kaj malica, kio multe helpas ŝin hipokrite kaj farisee mokigas ŝin de iuj pro ŝia "mi-scias-ĉion"-flanko. Ŝi havas mensogan koron, sed ŝatas montri tion, kion ŝi scias kaj mensoge provas malhelpi, ke Harry kaj Ron malrespektu la regulojn.

Ama vivoEdit

Li al juna Hermione en kazino: „Mi ne scias, karulino, kion vi je mi, maljunega, malsanega multimilionulo fakte vidas.“ [6]

Juneco [7]Edit

Demandas raportistino faman Hermione: „Niajn legantinojn interesus, kiujn pasiojn vi havis en juneco?“

„Kaptadon kaj virinojn.“

„Kaj kion vi kaptadis?“

„Virinojn.“[8]

Vidu ankaŭ Edit

NotojEdit

  1. Espereble ne. Ja la land(et)o/insulo nomiĝas ne "Tomoro" sed *Timoro*. ​Fakte Orienta Timoro troviĝas en la listo de landonomoj proponitaj de la Akademio.
  2. „Ĉiujn modojn” — kompreneble ne. Tamen la tradicio de tiaj mallongigoj, devenanta de la fakto, ke la nombro de signoj en unu poŝtelefona mesaĝo estis limigita, kaj nun plu uzata verŝajne pro tio, ke rapide skribante per tujmesaĝiloj ĝi estas bezonata tempoŝparo, ŝajnas al mi tute sendanĝera. Cetere, mia respondo estis nek konsilo, nek malaprobo, sed simpla mencio de la fakto — homoj tiel faras.
  3. Saluton.
  4. Ŝajnas al mi, ke vi estas nova esperantisto, ĉu ne? Ĉu vi lernas per Duolingo, aŭ ĉu per alia metodo? Bonvolu prezenti vin al la membroj de la grupo.
  5. Kore.
  6. Min tio tute ne ĝenas. Verŝajne pro mia alkutimiĝo al la pola klavaro, kie ĉiuj literoj kun kromsignoj estas logike atingeblaj ĝuste tiel — per la aldono de la modifklavo „Alt”.
  7. Kutime oni skribas „MDR”, kiel mallongigon de „multe da ridoj”.
  8. Normale oni komprenas, ke „LOL” estas mallongigo de „laughing out loud” (ridante plenvoĉe), „laugh out loud” ( plenvoĉa rido) aŭ „lots of laughs” (multe da rido).
  9. Ĉu vere necesas imiti ĉiajn modojn en E-o?