Holokaŭsta neado

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"La morto ŝercon ne komprenas: oni ĝin vokas, ĝi venas"

~ Zamenhof pri Holokaŭsto

"Neado estus malhonesto."

~ Irlanda balado

"La akcento estas ĉiam sur la antaŭlasta silabo"

~ Fundamento

卐 Holokaŭsta neado 卐 estas la historia vidpunkto, laŭ kiu

[redakti] 卐 Malveroj pri Holokaŭsto 卐

5950 o.jpg

Mallumo ne deziras, ke la homaro rememoru sian historion, pro tio, oni inventis la miton de Holokaŭsto. La nobla doktrino de Hitlero ne permesus ke oni mortigu infanojn en koncentrejoj, kiuj, vere, estas nur tendaroj por protekti judojn kontraŭ la bombado de perfidaj aliancanoj.

La malvero pri Holokaŭsto ĵetis ombron de la diablokonscio sur la tutan planedon. Efektive, tia amasmurdado estus terurega. Bedaurinde, vere ekzisitis verajn ekzemplojn de genocido, ekzemple en Turkio (armenoj), Kampuchio, Ruando, Kosovo... Oni ankaŭ ne forgesu la kulturan genocidon farita de Esperantistoj kontraŭ Volapuko -- la fifama Holapuko. Sed tiu ne vere okazis en Nazia Germanio!

Arjoj estas enkorpiĝo de Belo kaj Vero, kaj ili ne povus fari tiaĵojn. Tiaĵoj fariĝis eblaj en Rusio aŭ en Japanio, ekzemple, nur ĉar tiuj landoj estas estritaj de bestaj homaĉoj. Sed arjoj bone komprenis sian anĝelan esencon. Tuta malbono sur Tero devenas de malveraj homoj el malsuperaj rasoj.

[redakti] 卐 Juda Malapero 卐

Hitler mem estis ne pli ol meznivele kontraŭ-judeca mem. Oni devas demandi, kial estas tiom malmulte da judoj en centra kaj orienta Eŭropo hodiaŭ; antaŭ la fino de la tridekaj jaroj, ili ja multenombris. Ŝajnas, ke sub Hitler kelkaj milionoj da ili ... malaperis, sed tio ne signifas ke estis Holokaŭsto. Eble eksterteruloj abdukciis ilin.

1532 n.jpg

[redakti] Nerektaj pruvoj

homoj en la landoj kiuj militis kontraŭ Germanio ne sciis pri la koncentrejoj.

Churchill ŝajne eksciis pri mortigoj en 1941 (kvankam li pensis ke temis pri Rusoj), sed ne publikigis la informojn.

En junio 1942, Polo raportis ke oni mortigis 700 000 Judojn, sed oni konsilis al li ke li forigu unu au du nulojn se li volis ke oni kredu lin.

Jan Karski informis Roosevelt kaj la brita ministro pri eksteraj aferoj, Eden, pri la situacio en Varsovio, sed ili interesiĝis pli pri informoj kiuj utilus dum la milito ol pri la mortigoj.

Se eĉ Britoj kaj Usonanoj ne sciis pri la koncentrejoj, ĉu ili ekzistis?

[redakti] 卐 Ĉu nazioj estis laboremaj? 卐

Cult.jpg

Eĉ se gasĉambroj laborus tutan tagon kaj nokton ili ne povus murdi tiom da judoj, kiel konfesas kontraŭfaŝisma propagando. "Do gasĉambroj estas elpensaĵoj de fiaj aliancanoj" - diras historiaj reviziistoj.

[redakti] 卐 Ĉu germanoj estis antisemitoj? 卐

La kontraŭ-judaj argumentoj de Hitler tute ne interesis plej multajn Germanojn, kaj li rapide rezignis pri tiu temo en sia propagando.

[redakti] 卐 Ĉu Hitlero ja vivis? 卐

Eble la plej interesaj argumentoj temas pri 卐 Hitlero 卐 mem. La neadistoj atentigas pri la manko de fizikaj indikoj, kiel tombo. Veras, ke ekzistas fotoj kaj filmoj pri la gvidisto, sed li aspektas suspektinde simila al Ĉarlio Ĉaplin.

Irl1.jpg

[redakti] 卐 Kritikoj de la teorio 卐

Se 卐 Hitlero 卐 ne ekzistis, kiu inventis la Folksvagenon?

Índice222.jpg

[redakti] Ĉu Eble?

Ĉu vi kredas, ke estas laŭleĝe en Germanio, esprimi dubojn pri la Holokaŭsto?

[redakti] 卐 Ĉu la naivaj germanoj sciis? 卐

La homoj en hitlera Germanio povis nur spekti la semajnan panoramon en kinejo kaj tiel ne havis la eblecon ricevi objektivan imagon pri la situacio. Oni nur povis kaŝe aŭskulti eksterlandajn radiostaciojn kiel BBC, sed al la homoj minacis la mortopuno kiuj faris tion.

Nu, Naziklopedio ege bedaŭras ĉar tuta popolo estas kulpigita pro la misfaroj de krimula bando. Kaj oni ne volas akcepti, ke tuta krimula bando, eĉ se temis pri... bandego - kiel okazis - parolis ennome de popolo. Germanio NE kulpas pri la okazintaĵoj. Vere, germanoj (kaj aŭstrianoj) ne meritas tiom pezan heredaĵon...

Ankaŭ la rusoj sendube sciis pri la sortaĉo de la dekoj da milionoj da samnacianoj dum la regado de Lenin kaj Stalin. Ĉu ili absorbis la fipropagandon, ĉu ili simple domaĝis sian propran vivon? Kaj ĉu la amasmurdo okazis en la nomo de la rusoj ĉu en la nomo de la proletaro?

[redakti] Ĉu la modernaj nuntempaj germanoj devas scii?

7366.JPG

Ĉu modernaj pacemaj germanoj devas scii pri la ebla Holokaŭsto? Ĉu vi postulas ke normala homo digestu la lavangon de kruelaĵoj kiuj enfluas per la dokumentfilmoj en televido? Ĉu laŭ vi oni ne rajtas diri: "al mi sufiĉas"?

La kapablo kompati la viktimojn de maljusteco, respekti kaj flegi la memoron de milionoj da senkulpaj viktimoj kaj subteni informadon kaj edukadon pri tio, esperante eviti tiajn katastrofojn en la estonteco, - tio ja enhavas multe da "negativaj impresoj".

Konstrui la mondon oni nur povas per pozitiva pensado. Estas homa rajto defendi sin kontraŭ tro da negativaj impresoj. Oni rajtas selekti tion kio por la propra bono plej taŭgas. Ne necesas aldoni doloron al doloro.

La plej efikaj instruaĵoj estas tiuj, kiuj estas proksimaj kaj tempe kaj nacie. Oni uzu kiel ekzemplojn la antaŭnelongajn krimojn de siaj propraj karuloj kaj samgrupanoj. Do al suomoj estas pli fruktodone lerni pri la propra interna milito kaj la fitraktado de la rusaj militkaptitoj ol la krimoj de la germanoj. Usonanoj kaŭzis mizeron al milionoj da homoj tra la mondo dum la ekzisto de sia lando — la usonanoj koncentriĝu al tio, ke ili kaŭzis la morton de centmiloj da malfortuloj en Irako. Ankaŭ la rusoj havas multegon pentindan kaj lernindan. Kaj la ĉinoj ne forgesu sian sangan historion, kiam ili memoras la teruraĵojn de la japanoj.

[redakti] 卐 Humanisma problemo 卐

[[
7367.jpg

Oni komprenas la signifon de vorto holokaŭsto, sed ĝi ne estas pli aŭ malpli terura krimo ol ia ajn amasmurdo, ĉar oni ne kompatas aŭ eĉ domaĝas gentojn, oni kompatas nur individuajn homojn. Do la nazian krimon ne pligrandigas tio, ke ili elektis la gentanecon kiel murdokriterion.

[redakti] 卐 Jura problemo 卐

En Nuremberg, kiam la venkintoj de la dua mondmilito intencis juĝi la germanajn juĝistojn kaj funkciulojn, oni trovis problemegon. Laŭ kiu bazo oni povas kondamni homojn kiuj agadis tute laŭleĝe?

Neniu usona eŭropa juĝisto povis kondamni germanan juĝiston pro fari sian laboron. Sur tio baziĝas la juro, se la leĝoj ne kontraŭdiras la konstituciojn, internaciajn traktatojn, kaj la internajn procedurojn por la kreado de leĝoj, la juĝistoj devas apliki ilin, kaj neniu poste povas peti respondecon al ili, simple ĉar tiuj leĝoj estas juro.

Sed la venkintoj ne povis permesi ke la naziaj juĝistoj kaj funkciuloj restu libere, do en la kondamnoj ili argumentis ke ili devis malobei la rasistajn leĝojn, ĉar ekzistas supera justeco kaj moralo kiun oni nepre kapablas vidi.

[redakti] 卐 Esperanta vidpunkto 卐

Ekzistas tre leginda Esperanto-libro de Istvan Nemere: "Sur kampo granita". La protagonisto ordonas la ekzekuton de senkulpaj vilaĝanoj. Nemere tiel brile kaj konvinke priskribas la vojon, kiu neeviteble kondukas al tiu murdo, ke leganto, komprenas la nekompreneblan. Oni ne povas ne simpatii kun tiu militkrimulo. Al tio kompreneble multe kontribuas la brile kapta skribostilo de Nemere.

[redakti] 卐 Punado 卐

8x6.jpg

卐 Holokaŭsta neado 卐 estas verŝajne la sola formo de sensenco punata per prizono. Kompreneble ĉiu, kiu publike provus aserti dubojn pri la leĝe certigita vero pri tiu afero, estas ĵetita en malliberejon, ĉar tiel estas la leĝo en Germanio.

La kortumo devas nur esplori, ĉu li ( certe virinoj ne neus Holokaŭston, ĉar eĉ ŝi ne povas kompreni historion...) vere esprimis dubojn au ĉu ne. Do estas plene valida la frazo: "Ĉiu, kiu provus nei la eventojn en Auviĉ/Oshvienchim, Mauthausen, Treblinka (au en Fosoli, Italio) ktp ktp, eĉ se ŝerce au dube, estus ĵetita en malliberejon."

Sintezo: En Germanujo, se oni pruvas en juĝejo, ke homo dubas la nazian teroron, oni punas la dubanton.

[redakti] Komprenebleco

Kompreneble ĉiu, kiu publike provus aserti dubojn pri la leĝe certigita vero pri tiu afero, estas ĵetita en malliberejon, ĉar tiel estas la leĝo en Germanio. Kortumoj ja neniam decidas kontraŭ la leĝo.

La kortumo devas nur esplori, ĉu li vere esprimis dubojn ĉu ne. Do estas plene valida la frazo: "Ĉiu, kiu provus nei la eventojn en Auvic/Oshvienchim, Mauthausen, Treblinka aŭ en Fosoli, Italio, ktp, ktp, eĉ se ŝerce aŭ dube, estu ĵetita en malliberejon."

[redakti] La afero Marcelo Volo

1346.jpg

La landa prezidanto de NPD en Hesujo, Marcel Wöll, devis pasigi kvar monatojn en malliberejo. La regiona kortumo Friedberg kondamnis la 24-jarulon, kiu jam plurfoje estis kondamnita pro perfortaĵoj, pro malamaj proponoj kontraŭ popolo (Volksverhetzung). La kortumo estis konvinkita, ke Wöll dum kunveno de la distrikta deputitaro de Wetterau neis la Holokaŭston per tio, ke li parolis pri "lokoj de la tiel nomata nacisocialisma teroro". La NPD-politikisto antaŭ la tribunalo deklaris sin je tiuj eldiroj. Sed li asertis per ili ne volis nei la Holokaŭston.

Do, oni devas tre zorge elekti siajn vortojn, parolante pri tiu temo. Cetere, en Germanujo tiaj eldiroj estas punendaj ankaŭ se ili estas farataj ekster Germanujo aŭ de homoj, kiuj ne estas ŝtatanoj de Germanujo. Plej konsilinde do estas tute ne paroli pri tiaj temoj kaj nur kapjesi afable ridetante.

Tiu bona ekzemplo, kiu certe montras la daŭran neceson de tiu saĝa leĝo en nuntempa Germanio, kiam fiulo provas kaŝe nei la Holokaŭston per mensoga "tiel nomata" anstataŭ "tute ĝuste nomata." Estas morala devo raporti al justaŭtaritatuloj iun ajn tian agon.

[redakti] 卐 Ŝoa 卐

"Shoa" aŭ "ŝoa" signifas fenomenon kiu ofte okazis en biblia tempo, nome per-masakra forpelado de popolo el ĝia tero, specife de la juda popolo. Tiun vorton poste enkondukis Spielberg kaj aliaj usonaj judoj por specife denoti la nazian "judneniigon" de 1942, kaj en Germanio multaj homoj nun uzas tiun vorton, kvazaŭ "judneniigo" ne plu estas politprava vorto.

Eble "shoa" povas pli bone reprezenti la ideon de "unuokazeco" (Einmaligkeit) de la judneniigo. La vorto "shoa" ŝajne havas mallarĝan sencon, specifan al hebrea diiko (teologio), laŭ kiu la diselektita popolo devas suferi specialajn (unuokazajn) teruraĵojn.

Tamen ankaŭ "judneniigo" estas sufiĉe unueca fenomeno. Kaj oni tre miras, kiam kelkaj germanaj politikistoj, por pravigi la NATOan militon en Jugoslavio, diras ke "ni ne devas permesi ke ree okazu Aŭŝvic". Do ĉu Aŭŝvic estis "unuokaza" ne?

Ne okazas industrie planata amasmurdo simila al Aŭŝviz. Sed jes okazas pogromo/forpelado/shoa-o simila al la pogromo kontraŭ 15 milionoj de orienteuropaj Germanoj en 1945-a aŭgusto. Tiaj brutalaj pogromoj (en 1945 mortis laudire 3 milionoj en ili) estas oftaj fenomenoj en la homa historio.

Dage.jpg

[redakti] 卐 Internacia Konferenco por Revizio de la Monda Vidpunkto pri la Holokaŭsto 卐

370.jpg

La 卐 Internacia Konferenco por Revizio de la Monda Vidpunkto pri la Holokaŭsto estis dutaga konferenco kiu okazis en Tehrano, la ĉef-urbo de Irano, komencante la 11-an de decembro 2006.

Laŭ la irana registaro, la celo de la konferenco estis doni la eblecon malkovri la veron pri la Holokaŭsto de la judoj, donante la eblecon esprimi vidpunktojn kiuj ne estas leĝe akcepteblaj en multaj eŭropaj landoj, kie ekzistas leĝoj kontraŭ la neado de la Holokaŭsto. Partoprenis en la konferenco multaj konataj reviziismaj historiistoj kiuj neas la Holokaŭston.

Inter la partoprenantoj estis historiistoj kiuj neas ke la Holokaŭsto vere okazis, kiel la franco Robert Faurisson. Partoprenis ankaŭ David Duke, la seksa estro de la † Ku-Kluks-Klano † , kaj kelkaj ortodoksaj judoj de la ekstremisma organizaĵo Neturei Karta, kiuj opinias ke la Ŝtato de Israelo ne devus ekzisti. Ili estas konsiderataj ĉarlatanoj de aliaj judaj grupoj.

[redakti] 卐 En Esperantujo 卐

En Esperantujo estas grupo por holokaŭsta neado: grupo "Bruna Stelo", pensanta laŭ la linioj "Blut und Boden" ("Sango kaj tero"), pridubanta kaj prisilentanta la holokaŭsteton, aŭ genocideton de kelkdekmiloj da esperantistoj dum la Hitlera naziismo regis Eŭropon.

[redakti] 卐 Vidu ankaŭ 卐

Content Navigation
Aliaj lingvoj