Ili

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Stomako malsata nur pri pano meditas"

~ Zamenhof

"Por ili la homaro--kiun ili amis kiel ni--estis io jam preta, kiun oni devas konservi kaj protekti."

~ Hermann Hesse pri Ili
ILI Logo Est 1955 white

"ili estas inventaĵoj de alia gento"

~ Isabel Allende pri Ili

"Nur aflikto povas al ili doni iom da homeco"

~ Fénelon pri Ili

"Ili fuĝas, ili kuras,
ilin ni jam venkas
ilin fortimigu ni"

~ zulua batalkanto pri ili

" Ili ja faris tion! Vi povas kredi ilin!"

~ Cindy McKee pri ili

"Laŭ mi ĝi estas nepre leginda"

~ Andreas Kueck ne pri ĉi tiu artikolo, kompreneble
Ili (Internacia Leĝa Instituto), ankaŭ nomata ili, estas dusilaba vorto. Laŭ konspira teorio, ili estas unu el la Sep Kutimaj, anĝelaro kiu ofte vizitas la Tujmesaĝilon. Aliaj personoj opinias, ke ili estas la iloj de idistoj.
Turokajav

Laŭ sciencaj teorioj ili aĉe kondukas, Ili ĉion malpurigas, kaj faras nenion por la komunumo. Kaj Ni pagas takson por ke Ili profitas! Fek! Kaj tiel plu.

La populara aktoro Kumaratunga ja estis klara kontraŭulo de ili.

[redakti] Karaktero

Ili estas lertaj! Ili havas la povon, la monon, la amaskomunikilojn kaj multe pli. Ili ne posedas naciecon - ili estas ruzaj tutmondistoj.

Ili estas tute sendisciplinaj. Por trompi enuon, ili faras ion ajn kaj kondutas malbone. Ili uzas fosforajn pafaĵojn, tamen malpermesitajn de la internaciaj konvencioj, kontraŭ la civiluloj tute senarmaj kaj sen protekto.

[redakti] Komploto

Politikistoj agas laŭ iliaj ordonoj. Estas ili, kiuj konstruis la nunan krizon (tezo) kaj estas ili, kiuj estigis la BRICS (kontraŭtezo) por ke ni normalaj homoj kredu, ke la BRICS estas opozicio kontraŭ la "anglosaksoj". Fine ili prezentos ilian jam delonge planitan solvon (sintezo) por la mondo: tutmonda registaro. Homoj pensos, ke ili venkis la aĉulojn, sed efektive ili estos kaptitaj en iliaj manoj pli ol iam antaŭe.

[redakti] Opinio

Laŭ mia opinio ĉi tiu artikolo ne estas tre grava, ĉu ne? Ĉu vi komprenas ĝin? Do bonvole ne klarigu nin! Mi preferas daŭre ne kompreni tion.

Content Navigation
Aliaj lingvoj