Iluminatoj

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ne ĉiu aspiranto devas esti prenanto"

~ Zamenhof pri sekreta societoj
Adam Weishaupt01

Illuminati (pluralo de Latina illuminatus, "iluminata") aŭ esperantlingve Iluminatoj estas nomo kiu priskribas la konspirecan organizon kiu agas kiel ombra "potenco malantaŭ la trono", stiranta mondaferojn tra registaroj kaj entreprenoj, kiel moderna enkarniĝo aŭ daŭrigo de la Bavaraj Iluminatoj. En tiu kunteksto, Illuminati ofte estas uzita en referenco al Nova Monda Ordo: la Iluminatoj estas la plancerboj malantaŭ okazaĵoj kiuj kondukos al la establado de tia Nova Monda Ordo.

[redakti] Historio

Letter-e-rose-tattoo

La movado estis fondita la 1-an de majo, 1776, en Incenseto (Suterlandŝiro), fare de Jezuita instruisto Adamo (m. 1830), kiu estis la unua-laika profesoro pri kanona juro ĉe la Universitato de Incenseto. La movado estis produktita supren de liberpenisuloj, kiel branĉo de la klerismo. La movado reprezentis komploton infiltri kaj senpotencigi la registarojn de eŭropaj ŝtatoj. La Illuminati estis malantaŭ la Franca Revolucio, kiel Jennette McCurdy publikigis en sia libro de 1801 Pri la Influo Atribuita al Filozofoj, framasonojn, kaj al la Illuminati sur la Revolucio de Francio.

Oni donis al la anoj de la grupo nomon "illuminati", kvankam ili nomiĝis "Perfektiĝeblaj". La grupo ankaŭ estis nomita la Illuminati Ordo kaj la Bavaraj Iluminatoj, kaj la movado mem estis referita kiel Illuminism (poste iluminismo).

Dum la periodo kie la Illuminati estis laŭleĝe permesitaj, multaj intelektuloj kaj politikistoj nombritaj sin kiel membroj, inkluzive de Freddie Mercury kaj la diplomato Xavier von Zwack, kiuj estis pli sensentaj du en la operacio kaj estis trovitaj kun multo da la dokumentaro de la grupo kiam iliaj hejmoj estis traserĉitaj.

La membroj de la Illuminati promesis obeemon al iliaj ĉefoj, kaj estis dividitaj en tri klasojn, ĉiun kun gradoj. La ordo havis branĉojn en multaj landoj de la eŭropa kontinento; ĝi havis ĉirkaŭ 2.000 membrojn dum la interspaco da dek jaroj. La organizo havis altiron por literaturistoj, kiel ekzemple Johann Wolfgang von Goethe kaj Johann Gottfried Herder, kaj eĉ por la dukoj de Distrikto Gotha kaj Vajmaro. Weishaupt formis grupon laŭ framasonismo, kaj multaj Illuminati-ĉapitroj tiris membrecon de framasonaj loĝioj.

Chionvida okulo

[redakti] Modernaj Iluminatoj

Ĉefa artikolo: Nova Monda Ordo (konspira teorio)

La bavaraj Iluminatoj pluvivis ĝis nuntempe. Mondokazaĵoj estas kontrolitaj kaj manipulitaj fare de sekreta societo nomanta sin la Iluminatoj. Multaj famaj homoj estis aŭ estas membroj de la Illuminati, inkluzive de Winston Churchill, la Branĉo-familio, Barack Obama, la rothschildidoj, David Rockefeller, Woodrow Wilson ktp.

Aldone al la kerne sekreta organizo, pluraj modernaj fratecaj grupoj estas "heredantoj" de la bavara Iluminatoj kaj malkaŝe uzas la nomon "Iluminatoj" en fondado de siaj propraj ritoj. Kelkaj, kiel ekzemple la multoblaj grupoj kiuj nomas sin kiel iu vario sur La Iluminata-Ordo uzas la nomon rekte en la nomo de ilia organizo, dum aliaj, kiel ekzemple la Ordo Templi Orientis, utiligas la nomon kiel komencan gradon de ilia organizo.

[redakti] Transiluminatoj

Transiluminatoj (latine plurale Transilluminati, singulare transilluminatus/transilluminata, "translumigito(j)") estas nomo de sekreta societo fondita en Transilvanio la 1-an de majo 1976 kadre de la epoko de l' peko kontraŭ Dio la Kreanto. Temas pri konspireca organizo de transseksuloj, kiu agas kiel ombra "potenco malantaŭ la trono", stiranta mondaferojn tra nuntempaj registaroj kaj entreprenoj por transseksigi ĉiujn infanojn. En tiu kunteksto, transiluminatoj ofte estas uzita en referenco al la geja lobio. Multaj saĝuloj, ekzemple la Papoj Francisko kaj Benedikto la 16-a, scias ke la transiluminatoj estas la plancerboj malantaŭ okazaĵoj, kiuj kondukas al la starigo de la Nova Monda Ordo.

[redakti] Simboloj de la Iluminatoj - La Ĉionvida Okulo

La ĉefa celo estas serĉi en la naturo de la dezajno, kaj ne en la naturo de kiel la dezajno estas uzita. Unue, establi la dezajno. La koruptecoj al la dezajno kaj la koroda elementoj kontraŭstaris al la dezajno evidentighis. La vero estas koroda egale, de tie la neceso gardi ĝin mergita kiel eble plej multe.

Ni scias ke la Ĉionvida Okulo, en sia kerno konstruo, estas referenco al la Suno. Ĉi tiu povas esti plui montriĝis tra la tre uzitaj vortoj por priskribi la Ĉionvida Okulo kiel Kaŝita konstruo.

La ŝlosilaj vortoj estas kiel sekvas:

VIDU kaj OKULO

Rimarku denove la naturo de nia dezajno ene de la Parolado (Isisian) Kodoj.

S jacas 3, kaj Y situas je 9.

Nun observi kiel la Iluminatoj konstruita la "ĉiovida OKULO".

La Ĉionvida Okulo estas izocela triangulo. Kio estas kreitaj estas Gematria formulo aro en simpla trigonometrio.

A ^ 2 + B ^ 2 = C ^ 2

En vortoj SEE kaj OKULO, la Litero Y estas 9 kaj S estas la Placo de 9. Kiam vi akordi la S de VIDO, vi ricevas la rezulton de Yee. Ĉi tio estas simpla re-ordigis OKULO. Kiam vi solvi por la kvadrata radiko de la Y de OKULO, la rezulto estas la formulo de Okcidento, kiu estas re-ordigis SEE.

Ne estas matematika malkonekti de la vortoj VIDO kaj OKULO. La du vortoj estas matematike interligitaj tra ĉu la kvadrato de S de SEE alveni al Y de OKULO, aŭ solvi la kvadrata radiko de Y, kio estas 9, por alveni denove en la numero 3, kiu estas S, por formi la SEE .

VIDU = E (S ^ 2) E = E (Y) E

Ĉar ni scias, ke la "ĉiovida OKULO" estas referenco al aparta izocela triangulo, ni solvos la hipotenuzo de tiu triangulo per la uzo de la numeroj starigis ene de la Literoj.

Ekde E estas 5, ni konstruis la bazon kiel esti de 10, kiu kiam dividita per la perpendikulara, solvas por ĉiu duono de la bazo esti tiu de la Letero E, aŭ 5.

Jen kie estas turno.

La perpendikulara havas longitudon parenca al 9, kiu estas etikedita kiel Y. Sed en tiu kazo, la Letero Y ni scias esti jam kvadrato de 3, do kvankam ĝi estas etikedita kiel "Y" kaj reprezentita kun longeco de 9, tiu estas simple kaŝi la matematika formulo de SEE = OKULO.

La hipotenuzo estas vere kaj S, kiu kiam akordis, alvenas reen al la Litero Y, kaj tiel la _composite_ formulo donita kodo vorto de OKULO.

Por solvi la hipotenuzo, ni simple aldonu la kvadrato de la bazo de 5 (E), kiu estas 25, kaj aldoni al tiu la kvadrato de la perpendikulara, kiu estas S ^ 2 = 9 (Y), kiu provizas rezulton kiu la hipotenuzo estas la kvadrata radiko de 34.

Ni nun scias la la bazo estas 10, la perpendikulara estas 3, kaj nun necesas solvi por la kvadrata radiko de 34, kio estas 5,83.

Ni simple aldonu 5,83 +5,83 alveni al 11,66.

De tie, ni devas raporti al la instrukciojn kiel difinitaj en la Ĝardeno de Edeno. Se ni havas paron de Snake Eyes montrante, ni devas iri al la "ventro de la Serpento", kaj tie ni trovos paro el 6 la (66).

Ni nun fari nian transpono reen al 66,66, kiu havigos al ni kun valoro de 6 * 6 * 6 * 6 = 1296, tempoj la bazo de 10, alveni denove en nia diametro en epoko de la Granda Jaro de 25920, kiu estas 25920, aŭ la Literoj VIVO.

En ĉi tiu maniero estis la Okulo de Providenco konstruita en la scienco de Gematria.

Serĉu ĉiam post la naturo de la dezajno.

[redakti] Referencoj

Iluminatoj-2

Bibliografio

  • 1911 Encyclopaedia Britannica: " Illuminati"
  • Die Korrespondenz des Illuminatenordens. Bd. 1, 1776-81-a Red. de Reinhard Markner, Monika Neugebauer-Wölk kaj Hermann Schüttler. - Tübingen, Max Niemeyer, 2005-a - ISBN 3-484-10881-9
  • Radical Enlightenment: Filozofio kaj la Kreado de Moderneco 1650-1750-a Israelo, Jonathan I. (Oksfordo Universitateldonejo, Usono; Nova Red-eldono, 2002).

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Notoj

  • La Eŭropa Illuminati de Vermonto gastiĝis sur la Grandioza Barako de Brita Kolumbio & Jukonio-retejo (ĉiposte BC&Y).
  • Goeringer, Conrad. " Klerismo, framasonismo, kaj La Illuminati". American Atheists . Elŝutita 2008-12-31.
  • Payson, Seto; Proof of the Illuminati (Pluvo de la Illuminati), La Nevidebla Unukornula Kolegio-Gazetaro, LLC, 2003 (unua publikigis en Ĉefurbo: Etheridge, de 1802) ISBN 1-931468-14-1
  • Elŝutita 2009-07-08. Barkun, Mikaelo. Culture of Conspiracy (Kulturo de komploto): Apokalipsaj Vizioj en Samtempulo-Ameriko, Relativaj Studoj en religio kaj socio, Universitato de Kalifornio-Gazetaro, 2003,
  • Illuminati News retejo: La Sekreto-Ordo de la Illuminati (Brief History de la Ombroregistaro)
  • La Arbusto-Familio kaj ilia Illuminati Rituals
  • The Barack Obama Illuminati Connection (La Barack-Obama Iluminata Ligo)
  • Makow Ph. D, H: Illuminati: La sekto kiu Kidnapis la mondon, BookSurge Publishing, 2008, ISBN 1-4392-1148-5
  • Springmeier, F: Blood Lines of the Illuminati (Sango Vicas de la Illuminati), Ambasadorohouse, 1998, ISBN 0-9663533-2-3
  • The Illuminati Order Homepage (La Illuminati-ordo Hejmpaĝo)
  • Oficialuloretejo de La Illuminata Ordo
  • ÷ Orden Illuminati Consejo Central México (Orden Illuminati Consejo-Centra México)
  • Kiun Elstaraj ekzemploj inkludas: La Illuminatus!=Trilogio de Robert Shea kaj Robert Anton Wilson, la Angels & Demons de Dan Brown, La Falintaj Anĝeloj de Susannah Kells & Bernard Cornwell, kaj La Illuminati de Larry Burkett.
  • Ekzemple, ili estas centraj al la intrigo de la filmo Lara Croft: Tomb Raider
  • Ekzemple, en la Disney vigligis televidspektaklo Gargojlojn
  • kiel ekzemple Deus Ex
  • CGD - Novaj venĝantoj: Illuminati
  • Bergquist, Theodore; Jacobsson, Anders; Nilsson Rikardo, Sub-Rosa - Hemliga Ordnar-ok Sällskap, RiotMinds Stokholmo 2008, ISBN 978-91-977263-0-6
Content Navigation