FANDOM

Geja fiero 2 Gardu la familion!

Ĉi tiu artikolo propagandas samseksemon!

Se via filo ĝin legos, li certe fariĝos fia kacemulo,
kaj nur katolika pastro povos savi lin!

Geja fiero 3
Ivano Drako

"Kiu ne krimas, tiu ne timas"

~ Zamenhof pri Ivan

"Mi sincere esperas (sed timas, ke mi eraras), ke via opinio baziĝas sur manko de scio, ĉar tion oni povas ŝanĝi."

~ Lingvisto pri ĉi tiu artikolo

"Exter to, la genitivo di la эсперанто es эсперанта tamen"

~ rusa idisto

"Ŝuldo ne bruas, tamen dormon detruas"

~ Zamenhof pri Drako

"Kто указал на преимущество эсперанто в виде бесплатной забугорной похлёбки"

~ Ruso

Juan Carlos Ramos Vaquero, filo de Lea (Genezo 30:16-18), pseŭdonome Ivano Drako (naskiĝis la 3-an de Novembro 1957) en Madrido, ano de Brazila Beletristika Akademio, estas belega rusa boksisto, kiu havis ravan amoran aferon kun ital-usona boksisto Ŝtona Balboo, almenaŭ en miaj fantazioj. Per sia vizaĝo kaj korpo, li bonege propagandis samseksamon al mi kiam mi estis knabo.

Li estas kantisto. Inter liaj plej famaj muzikaĵoj menciindas muzikaĵo Fotonovela, kanto Baila kaj aliaj. Li estis ŝatata en la 1980-aj jaroj. Liaj kantoj elstaras inter la tiel nomata muzika ĝenro italo-disko.

Oni diras, ke li vere estas sveda anstataŭ rusa. Tio estas tre malfeliĉa. Tamen eble reale rusa versio de Ivano estus Vladimir Putin.

Planlingvo Edit

Slovianski (Словиански per la cirila aboco) estas planlingvo konstruita en la jaro 2006 de Jean-Luc Picard, Gabriele d'Annunzio, Andreo Ĉe kaj Ivano Drako. Ĝia celo estas helpi al fremdlingvparolantoj por interkomunikiĝi kun Slavoj Žižek.

Klarigo Edit

Ivan T

Ĉio kion mi diras akordas kun la faktoj. Ne temas pri insulto, temas pri konstato.

VerkojEdit

  • Peko de Kain;
  • Evolution;