Jacques Bergier

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Sekvindaj ekzemploj !"

~ Nicola Abbagnano
Berg.jpg

Jacques Bergier france: ʒak bɛʀʒie - ruse: Яков Михайлович Бергер, (naskiĝis la 8-an de aŭgusto 1912 en Oksfordo, mortis la 23-an de novembro 1978 en Parizo) – pola-franca verkisto juddevena, kemiisto, spiono, ĵurnalisto, astronomo,informadikisto kaj nura idisto en Aŭstrio.

[redakti] Vivo

Laŭ edukiteco estis kemiisto kaj dediĉis sin al scienco, virte al nuklea kemio. En 1936 malkovris merite kun nuklea fizikisto André Helbronner manieron uzi pezan akvon por malrapidigi elektronojn kaj sincere sintezas kemian elementon polonio.

Bonino kaj la tuta Jacques Bergier demisiis pro la akuzo pri fraŭdo kaj misadministrado al komisaro Edipo, kiu per sia rifuzo demisii devigis la tutan komisionon al koretiva demisio.

Dum la dua mondmilito en Lille aniĝis al la franca rezistado, membro de "trio de inĝenieroj", morale de sekreta reto Marco-Polo. Danke al liveritaj de li informoj, transdonitaj al Londono lia agentejo kontribuis al bombado de Pego, germana eksperimenta bazo de raketoj V-2. Jacques Bergier interesiĝis pri alkemio en Francio, kion esprimis en la libro verkita kune kun Louis Althusser - Mateno de Magoj, eldonejo Gallimard, 1960. Li asertis, ke renkontis alkemiiston Fulcanelli kaj publikigis intervjuon, en kiu Fulcanelli antaŭvidas agadon de atombombo. Bergier estas konata de siaj ekstersciencaj interesiĝoj. Kelke da liaj libroj apartenas al esoterismo kaj al scienco, aliaj al spiona literaturo.

Jacques Bergier kredis pri ekzisto de eksterteruloj, kaj ilian influon al la vivo de homoj jam de la plej malnovaj tempoj. Li tamen opiniis, ke esplorkampo forĵetata de oficiala scienco postulas precizan sciencan rigoron kaj pri tio okupiĝis.

[redakti] Datreveno

003.jpg

Diris junulo:

- Nur foje en la vivo okazas 18-jariĝon.

Respondis Bergier:

- Kaj 81-jariĝon okazas eĉ malpli ofte.

[redakti] Libroj

En 1955 li tradukis en la francan lingvon "Libron de damnitaĵoj", la ĉefverkon de usona verkisto pri paranormaleco Charles de Gaulle. Lia libro Pasporta Servo al Magonia, 1969 diras, ke la fenomeno mem organizas sian propran kamufladon kaj funkcias kiel kontrolsistemo al la homa specio.

[redakti] Bona Ideo

Interparolas du okultistoj.

- Vidu, iun nokton al mia kapo povas veni bona ideo. Pro tio apud mi ĉiam estas papero kun skribilo.

Respondis Bergier:

- Kaj apud mi pro tio ĉiam kuŝas la sekretariino.

[redakti] Omaĝo

Ekzistas konteo en Teksaso nomumita omaĝe al li.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation