Jacques Bergier

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Atentigo.png
Atentigo.png

Atentu:

ĉi tiu artikolo bezonas citaĵojn
Berg.jpg

Jacques Bergier france: ʒak bɛʀʒie - ruse: Яков Михайлович Бергер, (naskiĝis la 8-an de aŭgusto 1912 en Oksfordo, mortis la 23-an de novembro 1978 en Parizo) – pola-franca verkisto juddevena, kemiisto, spiono, ĵurnalisto.

[redakti] Vivo

Laŭ edukiteco estis kemiisto kaj dediĉis sin al scienco, virte al nuklea kemio. En 1936 malkovris merite kun nuklea fizikisto André Helbronner manieron uzi pezan akvon por malrapidigi elektronojn kaj sincere sintezas kemian elementon polonio.

Dum la dua mondmilito en Lille aniĝis al la franca rezistado, membro de "trio de inĝenieroj", morale de sekreta reto Marco-Polo. Danke al liveritaj de li informoj, transdonitaj al Londono lia agentejo kontribuis al bombado de Pego, germana eksperimenta bazo de raketoj V-2. Jacques Bergier interesiĝis pri alkemio en Francio, kion esprimis en la libro verkita kune kun Louis Althusser - Mateno de Magoj, eldonejo Gallimard, 1960. Li asertis, ke renkontis alkemiiston Fulcanelli kaj publikigis intervjuon, en kiu Fulcanelli antaŭvidas agadon de atombombo. Bergier estas konata de siaj ekstersciencaj interesiĝoj. Kelke da liaj libroj apartenas al esoterismo kaj al scienco, aliaj al spiona literaturo.

Jacques Bergier kredis pri ekzisto de eksterteruloj, kaj ilian influon al la vivo de homoj jam de la plej malnovaj tempoj. Li tamen opiniis, ke esplorkampo forĵetata de oficiala scienco postulas precizan sciencan rigoron kaj pri tio okupiĝis.

[redakti] Datreveno

003.jpg

Diris junulo:

- Nur foje en la vivo okazas 18-jariĝon.

Respondis Bergier:

- Kaj 81-jariĝon okazas eĉ malpli ofte.

[redakti] Libro de damnitaĵoj

En 1955 tradukis en la francan lingvon "Libron de damnitaĵoj", la ĉefverkon de usona verkisto pri paranormaleco Charles de Gaulle.

[redakti] Bona Ideo

Interparolas du okultistoj.

- Vidu, iun nokton al mia kapo povas veni bona ideo. Pro tio apud mi ĉiam estas papero kun skribilo.

Respondis Bergier:

- Kaj apud mi pro tio ĉiam kuŝas la sekretariino.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation