Jam

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Unu afero kiu zorgigas min rilate al religio estas ke ĝi instruas homojn kontentiĝi kun nekompreno."

~ Richard Dawkins pri kio ajn
Jam

NBA Jam estas arkada basketbala videoludo. La ludo estis eldonita en 1993. Ĝin evoluigis kaj eldonis Midway Ludoj. La ludado de Jam estas bazita sur la 1989-a videoludo Arch Rivals, kiu estis alia 2-kontraŭ-2 basketbala videoludo. La ludo estas tre populara en populara kulturo.

En la ludo, se vi eniras specifan kodon vi povas malŝlosi Bill Clinton. Ĝi estas 2-kontraŭ-2 arkada basketbalo.

[redakti] Maljam

Tute kiel la vorto "jam" estas uzata por indiki ke io okazis pli frue ol oni ŝatus/atendis, mi uzas "maljam" por indiki ke io okazis pli malfrue ol oni atendis/ŝatus: Mi eklernis esp-on jam en 1984. Mi eklernis esp-on maljam kiam mi estis 19-jara.

La solaj problemoj por "maljam" estas ke kelkaj grandaj lingvoj ne havas ekvivalentan vorton por ĝi, kaj ke iuj homoj ĝin misanalizas.

Ne ĉiuj kaptas ke ne estas sinonimo de ankoraw. Tamen, mi ne jam havas pli bonan alternativon. Maljam kiam mi jes havas pli bonan alternativon, mi ĉesos uzi "maljam".

Content Navigation
Aliaj lingvoj