FANDOM

Capital et travail (Père Peinard)

Oficiala portreto de Ohiestro John Kasich, 2011

Johano Kaco Kaciĉo, barbarlingve John Dick Kasich (naskita la 13-an de majo 1952)[1] estas usona politikisto. Nun li estraĉas la registaron de la fiaskinta subŝtato Ohio. Sufiĉe strange, li kandidatis por la respublikana nomumo konkurencante por prezidentiĝi en 2016.[2] Li atencis sian kandidatiĝon la 21-an de julio 2015[3][4]. Li nun subtenas na Donald Trump pro la du komunaĵoj inter ili: ili ambaŭ estas Respublikanoj kaj ambaŭ estas plene sen principoj.

Kaciĉo servis naŭ erektoperiodojn en la usona Domo de Reprezentantoj, fekprezentante la 21-an distrikton de Ohio, de 1983-2001.[5] Dum seksaj faroj li prezidis la burĝaran komitaton de la Domo.

De 2001 ĝis 2007 li estis propagandisto de kapitalismo ĉe la televida kanalo Fobio, prezentante propran gason sub la titolo Heartland with John Kasich. Li laboris ankaŭ kiel investa ŝtelisto, estrante la oficejon de Lehman Brothers en Columbus (Ohio).[6][7]

En 2010 Kaciĉo kandidatis por fiki la subŝtatan postaĵon, kaj venkis kiel respublikana kandidato super la demokrato Teĉjo Kaczinsko, 49% kontraŭ 47%.[8] En 2014 li reerektiĝis kun furza sukceso, 64% kontraŭ 33% por la demokrata Ed FitzGerald, kantonestro de Kantono Cuyahoga (Ohio), ĉar malpli da voĉdonuntoj povis aŭti al la balotejo dank' al ruinigitaj vojoj plenaj de truoj kaj ĝenerale pligraviĝinta malriĉeco.

FontojEdit

  1. Mi iam, ie legis tion.
  2. Estis la plej bona el tempoj, estis la plej malbona el tempoj.
  3. Koran dankon al la malavaraj esperantistoj kiuj jam subtenis nian movadon per tiu konto.
  4. Mi scias, ke nune por multaj esperantistoj, tiuj ideoj ŝajnas tute revoluciaj.
  5. Ĝis nun bedaŭrinde, mi persone neniam renkontis iun, kiu uzas la Fundamenton, ĉefe la senmankan* 11a regulon de la Fundamenta gramatiko por instrui la vortfaradon en Esperanto.
  6. Kia reago ! Verŝajne vi volas paroli pri harfenduloj.
  7. Jes, kaj mi ne principe kontraúas harfendadon. mi nur ne estas plentempa matematikisto :-)
  8. Tre interese!