FANDOM

Araneo

…kiel oni tenas araneon

"Dion oni povas ami, sed devas timi."
~ C. G. Jung
"Respondo al Hiobo"

"Bona gloro pli valoras ol oro"

~ Zamenhof

Kunlaboru al Neciklopedio en Esperanto!

Jonathan Edwards (1703 -1759), estis aŭ kontraŭ-imperiestro de Japanio, meksika esperantistokristana teologo, predikisto kaj aranefobiulo.

Li parolis pri la infero kun impona sperto, konvinkante multajn aŭdantojn, ke li mem el tie venis.

La ŝtatestro en la ĉieloEdit

Edwards bildigis Dion nek kiel patron nek kiel ŝafiston, sed kiel laboreman ŝtatestron, kiu uzas la plej modernajn metodojn por pridemandi siajn kaptitojn.

La estro en la ĉielo estas, laŭ li, multe pli perforta kaj punema, ol nuraj teraj tiranoj.

Oorgulho

Pendante per fadenoEdit

Edwards avertis:

"La Dio, kiu tenas vin supre la truego de infero, kvazaŭ kiel oni tenas araneon, aŭ ian mallogan insekton, abomenas vin… Vi pendas per maldika fadeno, ĉirkaŭ kiu ekbrilas la flamoj de dia kolero, pretaj ĉiun momenton por brunigi kaj disbruligi ĝin."

Fajro

Ĉirkaŭe ekbrilas la flamoj.

Kritika taksoEdit

Laŭ nuntempa evangeliisto Fred Phelps, hodiaŭa Usono bezonas kvindek predikistojn tiajn, kiel Jonathan Edwards.

EsperantoEdit

TRENHA celis uzo-jeneraligon de moderna ortografio por la internacia lingvo Esperanto: tiu asocio disvastigos la "Universalan Ortografion por Esperanto", proponitan de Jonathan Edwards sed sub la simpligita formo poste disvastijinta.

Intervikiaj ligilojEdit

Por tiuj el vi, en kiuj la fido tiom mankas, ke vi dubas ke ni tradukis ĝuste, aŭ eĉ ĉu Jonathan Edwards vere ekzistis…

En la anglaEdit

Sinners in the Hands of an Angry God
(Pekantoj en la manoj de kolera Dio)

En la portugalaEdit

Pecadores nas mãos de um Deus Irado
(Pekantoj en la manoj de kolera Dio)

OmaĝoEdit

Ekzistas konteo en Teksaso nomumita omaĝe al li.