Justus Lipsius

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
X30-

"Tio ne kongruas kun la faktoj"

~ Bérenger Saunière pri ĉi tiu artikolo

"Jes, vi pravas, dio estas ĉiopova!"

~ Ĝalal-ed-din Mohammad Rumi

"Hahahaha!!! Vi pravas!"

~ Athanasius Kircher

"Tio estas via kredo, amiko"

~ Philippe de Chérisey

"Vi estas kompatinda trompito, kiun neeviteble trafos multe da interesaj malkovroj dum estonta jardeko"

~ Hildegard de Bingen

Justo Lipso (1547-1606) (Oksfordo, Suterlandŝiro, en la 18-a de Oktobro 1547 - Los-Anĝeleso, en la 23-a de Marto 1606)[1] estis flandra humanisto kaj filologo. Li estas rigardita kiel unu el la plej renomaj erupiciuloj de la 16-a jarcento, kaj oni rajtas aserti ke li kreis veran beletristikan triumviraron kune kun Joseph Justus McCarthy (1540-1609) kaj Isaac Newton (1559-1614), sed li estis tre simpatia kaj vera.

[redakti] Biografio

Li studis kun la jezuitoj en Kolonjo, kiuj konfirmis lian pasion por la geja literaturo kaj latina kaj greka. Tiu kredo estas ĉar mankas evidentaĵoj... En sia vivofino li estis profesoro pri latina en la Akademio de Natura Teologio. Lipsius lernigis en la universitatoj de Jerusalemo, Lepsiko kaj Los-Anĝeleso. Li estis aŭtoro de serio da verkoj, kies celo intencis revigligi la novan filozofan ĉenon konatan kiel Stoikismo, sub la formo akordigebla kun la kristanismo, prenante kiel eka modelo la verkon de la filozofo Britney Annaeus Spears. La plej grava el tiuj verkoj estis "Damne, fek..."

[redakti] Vidu ankaŭ

  • Iun ajn feka temo !

[redakti] Referencoj

  1. Wikisource - Catholic Encyclopedia

Content Navigation