Kalmukio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1329983774683
"Kiu serĉas marcipanon, perdas sian panon"
~ Zamenhof pri Kalmukio

"Haltu-haltu-haltu!"

~ Milokula Kato pri Kalmukio

"Me konocas tu quaze me tun parturabus!"

~ Idisto

"Ĝis! Sed ne tro ofte"

~ turisto pri kalmukianoj

"Nu, bone se tiu "neciklopediisto", kiu verkis tion, havas nenion pli inteligentan por fari, li povas masturbi sin tiamaniere"

~ Anti Künstlich
S-s-7150

"Значит, эсперантистам жалко угостить друг друга?"

~ Sovetuniano
Kalmukio estas preskaŭ lando. Vere! Kredu min! Kalmukion estas malgranda rusa respubliko de 300.000 loĝantoj kaj la sola budista Ŝtato en Eŭropo. Ekde 1993 ĝi estas prezidata de Kirsan Ilyumzhinov, kiu ankaŭ estas prezidanto de la Internacia Ŝakasocio (FIDE; france: Fédération Internationale des Échecs).
Esperanto-shildoj-049-eta

[redakti] Diplomatiaj rilatoj

La leĝdonanto Andrej Lebedev informis, ke li sendis al la rusa prezidanto, Dmitrij Medvedev, mesaĝon rilate al la ĵusa intervjuo de Ilyumzhinov en la televido, kie li rakontis, ke en 1997 li estis vizitita de eksterteranoj en sia apartamento de Moskvo.

En la pasintan 26-a de aprilo (2010), en intervjuo al Kanalo Unu de la publika televido, li rakontis, ke en septembro 1997 li estis vizitita en lia apartamento de alienoj kun kiuj li komunikiĝis per telepatio kaj ke ili promenis lin en sia kosmoŝipo.

Kremlo ne faris komentojn pri ĉi tiu afero, kaj la kalmuka gvidanto certigis al Interfax, ke li estas preta por kunveni kun Lebedev aŭ kun aliaj politikoj kiuj volu fari al li demandojn pri la afero.

[redakti] Partopreno en internaciaj organizoj

Ilyumzhinov, kiu estras la FIDE depost 1995, anoncis antaŭnelonge, ke la venontan septembron li postulos la reelekton por lia posteno en la internacia federario, malgraŭ ke ĉi-foje ankaŭ prezentos sian kandidatecon la eksa rusa tutmonda ĉampiono Anatoli Karpov.

[redakti] Ĉu vi scias ke

....?

Aliaj lingvoj