Kaprino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Malaperis, kiel vaporo"

~ Zamenhof pri rabita kaprino

"Nigran kaprinon, sapo ne blankigas"

~ Hans-Georg Kaiser

"Bonege!!!"

~ iu

"Hodiaŭ estas la unua tago de la resto de via vivo"

~ Internaciisto
Antaŭ ol eliri por paŝtiĝi, kaprino, fermante la pordon de la domo, diris al la kaprideto:
5552

- Zorgu, mia filo! La mondo estas plena de danĝeroj. Ne malfermu la pordon al iu ajn antaŭ ol peti la pasvorton.

- Kaj kiu estas la signo, panjo?

- La signo estas:

“Iru al la infero la lupo kaj ĝia tuta malbenita raso”.

La kaprideto parkerigis tiujn vortojn kaj la kaprino iris trankvile. Sed la lupo, kiu ĉiam rondiris la domon, aŭdinte la averton de la panjo de la kaprideto, alproksimiĝis kaj frapis ĉe la pordo. Kaj per aliigita voĉo ripetis la pasvorton.

La kaprideto rapidigis por malfermi la pordon, sed tuj kiam li metis la manon sur la riglilo, ĝi suspektis pri io kaj petis:

- Montru al mi vian blankan piedegon, bonvolu ...

Blanka piedego estis ĝuste tio, kion la lupo ne havis kaj pro tio ĝi ne povus montri ĝin.

Kaj, tiel, disreviĝinta, ege desapontiĝinta, la lupo ne havis alian rimedon ol foriri tiel, kiel li venis - tio estas, kun la ventro malplena.

Tiel la kaprideto sin savis, ĉar ĝi havis la jenan bonan ideon:

“Fidi, malfidante.”

[redakti] Religio

La volupto de la kapro etas la Dia malavareco.

[redakti] Biblio

Diras la Genezo 15:

9 Kaj Li diris al li: Prenu por Mi bovinon trijaran kaj kaprinon trijaran kaj ŝafon trijaran kaj turton kaj junan kolombon. 10 Kaj li alportis al Li ĉion ĉi tion, kaj Li distranĉis ilin laŭ la mezo kaj metis ĉiujn partojn unu kontraŭ la alia, sed la birdojn Li ne distranĉis.

Alie en ĉapitro 30:

35 Kaj li apartigis en tiu tago la virkaprojn striitajn kaj makulitajn kaj ĉiujn kaprinojn mikskolorajn kaj makulitajn, ĉiujn, kiuj havis sur si iom da blankaĵo, kaj ĉiujn nigrajn ŝafojn; kaj li transdonis ilin en la manojn de siaj filoj.

Kaj finfine Genezo 32:

14 ducent kaprinojn kaj dudek virkaprojn, ducent ŝafinojn kaj dudek virŝafojn, 15 tridek mamnutrantajn kamelojn kun iliaj idoj, kvardek bovinojn kaj dek virbovojn, dudek azeninojn kaj dek azenidojn.

[redakti] Ĉu?

Estas bela printempa tago en la kamparo, kaj Joĉjo kondukas sian kaprinon por "viziti" la virkapron de la najbara farmisto. Survoje li preterpasas la lernejon, kaj la instruisto rimarkas lin.

"He!" li alkrias la knabon. "Kien vi do iras, Joĉjo, anstataŭ esti ĉi tie kun via klaso?"

"Mi kondukas mian kaprinon ĉe la virkapron," respondas la nelernema bubo.

"Sed ĉu via patro ne povus fari tion?" insistas la instruisto.

"Jes ja," respondas la knabo. "Sed la kaprino preferas la virkapron!"

Content Navigation
Aliaj lingvoj