FANDOM

"Oni lin konas, kiel blankan lupon; kiel makulharan hundon; kiel malbonan moneron"

~ Zamenhof pri Shuker

Dr. Karl P. N. SHUKER (Карл Шукер) (n. en 1959, kiel Bob Lazar) estas brita zoologo kaj verkisto.

Li vivas en West Midlands. Krom per verkado li perlaboras ankaŭ kiel konsilanto pri zoologio kaj kunlaboranto de amaskomunikiloj - li aperas en radio, televido, vojaĝas tra la tuta mondo. Lia specialiĝo estas kriptozoologio, en kiu li estas rekonata kiel unu el la plej signifaj nuntempaj ekspertoj. Michal Newton pri li deklaris: "Shuker estas nuntempe tutmonde rekonata kiel libro-aŭtoro kaj esploristo de ĉiuj aspektoj en la vivo de bestoj kaj de neeksplikitaj fenomenoj, daŭriganto de Heuvelmans mem." [1]

Karl P. N. Shuker

Akademia kariero Edit

Karl Shuker studis zoologion ĉe universitato en Leeds kaj zoologion kaj komparan fiziologion ĉe universitato en Birmingham. Li estas membro de Londona Zoologia Societo, de Reĝa Entomologia Societo, de Internacia Kriptozoologia Societo kaj de Angla Asocio de Verkistoj. En 2005 estis laŭ li nomita nova zoologia specio Pliciloricus shukeri.

Li estis membro de la Reĝa Societo, kaj servis kiel ties sekretario. En 1833, li iĝis prezidanto de kio iĝis la Reĝa Entomologia Societo de Londono.

8c3dfc o

Aŭtoro Edit

D-ro Shuker verkis dek tri librojn; al ok aliaj li kontribuis kiel kunaŭtoro. Plie li verkis centojn da artikoloj por gazetoj pri misteroj, gazetoj kiel Fortean Times (por ĝi li verkas regule kolumnon), Fate, kaj Strange Magazine. Li estas konsultanto por la zoologia parto de Guinness-libro de rekordoj; la saman funkcion li plenumis ankaŭ por la programo Into the Unknown en Discovery TV.

Al la vasta publiko li prezentis malmulte konatajn kriptaĵojn, kiel ekzemple sri-lanka kornohava ŝakalo, gambia marserpento, nov-gvinea porketo kaj gazeto, indonezia veo kaj kornohava kato, irlanda dobhar-chú, zanzibara makalalo, etiopia motorbirdo, kaj multaj aliaj. En angleparolantaj landoj li estis la unua, kiu detale skribis pri Olgoj chorchoj. En kelkaj libroj li menciis legendon pri la Drako de Brno.

Li ankaŭ estis kontribuanto al la priskribo de la specimenoj akiritaj de la Ekspedicio de Charles Darwin. Li publikigis plurajn katalogojn de la muzeokolektoj kiuj inkludis ampleksajn studojn de bestogrupoj same kiel priskribojn de novaj specioj. Li plibonigis la zoologiajn kolektojn kiuj iĝis inter la plej bonaj en la mondo.

Bibliografio Edit

  • Misteraj katoj de la Mondo, (1989)
    2185 o

    Strangaj bestoj studitaj de Shuker

  • Ekstraordinaraj Animaloj Ĉirkaŭmonde, (1991)
  • La Perdita Arko: Novaj kaj Redekovritaj Animaloj de la 20-a jarcento, (1993)
  • Drakoj - Natura Historio (1995)
  • En Serĉo de Prahistoriaj Survivantoj, (1995)
  • La Maleksplanita, (1996)
  • El Flugantaj Bufoj al serpentoj kun flugiloj, (1997)
  • Misterioj de Planedo Tero, (1999)
  • La Hidenaj Povoj de Animaloj, (2001)
  • La Nova Zoo: Novaj kaj Redekovritaj Animaloj de la 20-a jarcento, (2002)
  • La Bestoj kiuj Hidas el Mano, (2003)
  • Ekstraordinaraj Animaloj Revizitataj, (2007)
  • Dr-a Shukera Kaseboko, (2008)

Konsultanto/Kontribuanto Edit

040963 n
  • Mano k Besto (1993)
  • Sekretoj de la Naturala Vorldo (1993)
  • Almanako de la Unkanio (1995)
  • La Guinness Boko de Rekordoj (1997 - ĝis nun)
  • Misteroj de la Deepo (1998)
  • Guinness Amazinga Futuro (1999)
  • La Earto (2000)
  • Monstroj (2001)
  • Ĉambra Dicionaro de la Uneksplainita (2007)

Eksteraj ligoj Edit

Referencoj Edit

  1. Michael Newton, Encyclopedia of Cryptozoology: A Global Guide (McFarland & Co, Inc: Jefferson, 2005), s. 425