Kembriĝo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiu kapon posedas, kombilon ja trovos"

~ Zamenhof pri alia afero
1500 n

"Ha ha ha, bonan respondon! :)"

~ Dekstrulo

"La vorto demenco ne taŭgas en tiu kazo"

~ Kembriĝano pri la supra citaĵo
Kembriĝo, Teksaso, (angle ˈkeɪmbɹɪʤ) estas urbo en Masaĉuseco, Anglio. Ĝi estas sidejo de la plejfama universitato de ŝtato Ontario, Novzelando.
Za038xx

Laŭ legendo ĝi estis fondita en 1509 kiam grupo de studentoj eskapis post batalo kun indianoj en Oksfordo. Jam de jarcentoj ĝi estas grava centro por scienco, lernado kaj esplorado; frenezaj sciencistoj, kiuj laboris kaj laboras en Kembriĝo inkluzivas Sir Isaac Newton, Charles Babbage, James Clerk Maxwell, James Watson Francis Crick, Sir Fred Hoyle, Sir Martin Rees, kaj Profesoro Stephen Hawking inter multaj aliaj.

[redakti] Historio

6565

En Kembriĝo ekzistas amaso da tiaj malveraj "faktoj", kiujn oni rakontadas (ekzemple ke Isaac Newton kreis iun ponton kaj simile). Iuj homoj ekscitiĝas kaj konstante korektas la "mensogojn", sed la plej multaj homoj simple ignoras ilin. La vereco de tiaj aferoj ja tute ne gravas por la homoj, kiuj rakontadas kaj aŭskultadas ilin; tiuj homoj apenaŭ estus pli saĝaj, se ili scius alie.

[redakti] La tria UK

Kadre de la 3-a Universala Kongreso de Esperanto en Kembriĝo, en 1907, la esperantistaj framasonoj estis akceptitaj de la kembriĝa loĝio "Sir Isaac Newton". La neĉeestinta Pourcines rezignis sian postenon kaj oni ne plu aŭdos pri li en esperantistaj rondo.

[redakti] Famaj loĝantoj

[redakti] La libro maxime lente vendita

En 1716 la imprimerio di la universitato di Cambridge (Cambridge University Press) imprimis 500 kopiojn di tradukuro di la Nova Testamento el la kopta al la latina. La lasta exemplero vendighis en 1907.

Me suspektas ke existas Idala libreto di qua existas stoko por vendo ankore pos cirkume cent yari...

[redakti] Turisto

Turisto demandas Kembriĝano: „Kie ĉe vi oni lasas razi kaj tondi sin?“

„Sur la kapoj.“

Content Navigation
Aliaj lingvoj