Kialo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Se io ajn ie ajn iam ajn aperas, por tio estas kialo."

~ Aleksandro Melnikov pri kialo

"Racia kialo estas ke Usono havas fortan prezidentsistemon"

~ Usonano pri kialo

"La kialo estas, ke ni apartigas nin unu de alia kolore."

~ Doris Vallon-Wheeler pri kialo

"Pro Pasko mi deziras al Vi Ĝojan Paskon."

~ Blogisto pri kialo
610.jpg

Kialo sur arbo

"La kialo estas malpli granda interĉikanemo :P"

~ Nerdo pri kialo

" La kialo dormas 22 horoj al la tago de mezumo, du horoj pli ol la mallaborema"

~ aŭtomata tradukilo pri kialo

"Ĉiu "tial" havas sian "kial""

~ Zamenhof pri kialo

Kialo (6° 18' 0" S, 26° 55' 0" E) estas stranga filozofia koncepto kiu vivas en provinco Shaba, proksime al Katanga, Kongolando, Aŭstralio.

La kialojn oni delonge rigardis kiel ursedojn kvankam ili nepre apartenas al la marsupiuloj, kiel la kanguruoj. Fakte ankaŭ la kialinoj posedas ventran poŝon, sed ĝi malfermiĝas inverse al tiu de al aliaj marsupiuloj, pro tio, oni diras ke en unu kialo kuŝas aliaj. Kvankam nuntempe estas strikte malpermesite ĉasi kialojn, filozofoj ka sciencistoj daŭre persekutas ilin. Estas nepre necese, ke la aŭstralia aŭtoritatularo protektu la kialojn kontraŭ la krimuloj, kiuj ĉasas ilin pro ilia felo kaj detruas la eŭkaliptajn arbarojn.

[redakti] Ĉasado de kialo

1303-eta.jpg

Psikologo, inĝeniero kaj teologo estis ĉasantaj kiam ili hazarde malkovris kabanon. En la simpla ligna dometo la viroj rimarkis ŝvelventran stovon kiu estis pendata per dratoj al la plafono. Sekve ili komencis serĉi la kialon.

La psikologo teoriis: "La soleca kaptilisto levis sian stovon por ke li povas kuŝi sur ĝi, tiel sentante la varmecon kvazaŭ li estis denove en la utero."

"Ne," respondis la inĝeniero, "per la levado de la stovo la ulo simple vastigas la hejton tra la kabano."

"Pli verŝajne," klarigas la teologo, "Levado de fajro havas gravan signifon dum miloj da jaroj. Sekve, tio estas religia simbolo."

Ĝuste tiam, la kaptilisto revenis. La ĉasistoj avide demandis pri la levita stovo.

La ulo ŝultrolevis kaj diris, "Mi havas multe da drato sed nemulte da stovtubo."

[redakti] Adulto

21.jpg

Kolera edzo: Vi havas amanton!

Spitema edzino: Jes! Kaj do?

Edzo: Do tio signifas ke de mi vi jam havis sufiĉe!

Edzino: Ho, ne! Tio signifas ke de vi mi NE havas sufiĉe!

[redakti] La plej elektema mamulo

Cindrokolora koalo (Phascolarctos cinereus) nutras sin eksplicite per folioj kaj ŝelo de kelkaj eŭkaliptoj. Sed el 500 specioj de tiuj ĉi arboj gustumas al ĝi sole 6 speciojn. Pleje ĝi elektas inter ili unuopajn arbojn, do iam dum la tago ĝi elektos preskaŭ 9 kg da folioj antaŭ ol ĝi konsumos la plej kvalitan 0,5 kg da porcio. Tial estas tro malfacile bredi koalon en kaptiteco.

Content Navigation