Kikero

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Quo usque tandem abutere, Cicero, patientia nostra?"

~ Lernanto pri la latina

"Tante bla bla bla pro justificar 10 parolettas si altemente dubitose?"

~ Interlingvaisto

"Tacete, merdae! Nunc ego loquor."

~ Cicero pri omnibus rebus

"Scias la kato, kies lardon ĝi manĝis"

~ Zamenhof pri lardo kaj katoj

"Li estis la dua plej bona parolanto iam ajn, post Donald Trump."

~ Dungito de Donald Trump pri Cicerono
Kikero

Cicero erat vir pacificus et sine dubio eloquentissimus Romanorum, qui alios uiros metuebat imprimis se uiriliores ut Catilina aut Iulius Caesar exceptis strabonibus. Vtrum ipse nunc strabonum numero adiungendus non certo tester, quamquam stilum suum uidere potuisse paret. Eximia enim permulta opera edidit exempli gratia De Constuprationibus Sororis Mei sicut et De Clarissimis Graiorum Idiotis. Primas ei tributas esse constat inter oratores atque aemulus fuisse Catonis, de quo scripserat Libros Quinque De Perdita Iuuentute tacita suspicione se suam propriam quoque perdidisse. Inimici sibi permulti fuere, ut sint mors, animi fatigatio, nimiae oratoriae exercitationes, corporis infirmitas atque impotentia. Idcirco posteri fere omnes tantis malis onerati eum amabant, praecipue Latini praeceptores. quidam ferunt eum poetam fieri uoluisse, quod quidem ingenio carenti Fortuna minime indulgeret. Exitum eius foedum fuit cruentissimumque. Nam fertur caput lectica neglegenter uehiens amisisse.

[redakti] Nomo

Romianoj donis kromnomon al homoj, depende de kelkaj iliaj fizikaj apartaĵoj: Marcus Tullius Cicero ricevis "Cicero" por iu survizaĝa veziko kiu similis "kikeron".

[redakti] Omaĝo

Omaĝe al li estas urbo nomata Kikero en Afriko.

Content Navigation
Aliaj lingvoj