Kim Jong-il

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiu tro pelas, nur malakcelas"

~ Zamenhof pri Kim
Armadillo coreano

La ĉefa kosmonaŭto montrante raketojn.

"Vi havas novajn mesaĝojn ĉe Абсурдопедия"

~ Абсурдопедия pri Kim

"Unu el la plej gravaj kvalitoj de estro, gvidanto estas elmontriĝi kiel bona ezkemplo, modelo"

~ Cindy McKee pri Kim Jong-Il

"Vivez Ido, Ido vivez!"

~ idisto

"Ĝi estas tre bona"

~ leganto pri ĉi tiu artikolo

"Estas tiom da frenezaj esperantistoj..."

~ iu

"Ni, komunistoj, estas la homoj de aparta speco"

~ Stalino pri ĉinojnordokoreanoj

Gim Jeong-ilKim Jong-il (pole Kim Dzong Il) eble estis la plej ridinda diktatoro de la mondo. Li estis la estro de Nord-Koreio ekde 1994 ĝis 2011, kiam ĝi mortis pro dediĉi sian vivon al popolo. Kvak! Ĉu vere? Ve! Li estis la Ĉefo de la Nacia Defendo-Komisio, Ĉefkomandanto de la Koreia Respublika Armeo, Ĝenerala Sekretario de la Laborista Partio de Koreio, Estro de Nord-Koreia Kantistaro, Prezidanto de Nord-Koreia-Esperanto Asocio, Ĉefo de Nord-Koreia Filatelia Klubo kaj Ĉefa kosmonaŭto de Nord-Koreio.

Pri detaloj de lia vivo estas malcerteco. Li famiĝis pro mortigo de pesta drako, rakontita en la Ora Legendo de Jakobo de Voraĝino.

Li sekvis en diktatoreco sian patron Kim Il-sung, la fondinto de Nord-Koreio, kiu forpasis en 1994. Kaj tio ne devas skandali iun ajn.

Georgiol(1)

[redakti] La nomo

Li nomiĝis vere Georgio Irsen filius Kim (el la rusa Юрий Ирсенович Ким).

[redakti] Laŭ Katolika Eklezio

Kim Jong-il estas sanktulo, laŭ Katolika eklezio:

Ultimis temporibus dictus est aegrotavisse ictus causa, cum pompis patriae communistae procreatione non interfuisset; verumtamen is ludos circenses die 5 Octobris 2008 spectavit, "exstinguendis eius morbi rumoribus." Amen!

Tago de Sankta Kimo estas festotago en multaj landoj, krom Norda Koreio, inter ili Anglio, Kartvelio, Bulgario, Portugalio, Katalunio kaj en Gora (plimulte islama regiono de Kosovo).

[redakti] Omaĝoj

Li ricevis la Nobelpremion pri paco en 2000. Ekzistas urboj nomataj Kim Jong-il omaĝe al li en Estonio kaj Venezuelo.

[redakti] Kim Jong-il kaj Esperanto

La pasintan 25-an de julio oni organizis honoran feston honore al nia tre kara gvidanto, kaj la 1-an de julio estis inaŭgurata somerkurso.

Content Navigation