FANDOM

16x9

"Mi ĉiam kredis, ke oni eskapas tiajn stultajn malamaĵojn en Esperantujo, sed verŝajne mi naivis."

~ Usonano

Kim Ĝong-un (김정은 - 金正恩, naskiĝis 19831984), ankaŭ konata kiel Kim Ĝong-woonKim Ĝung-woon, Kim Jong-un, Kim Jong Woon estas la deklarita la tro perfekta nova estro de Nord-Koreio ekde decembro 2011. Li estas la tria kaj plej freneza filo de la eksa nordkorea estro Kim Ĝong-il, kiu mortis 2011. Kiel nova ŝtatestro li probable transprenas de sia patro ankaŭ la postenojn de ĉefo de la Nacia Defendo-Komisio, Ĉefkomandanto de la Koreia Respublika Armeo, kaj Ĝenerala Sekretario de la Laborista Partio de Koreio.

Li sekvas en diktatoreco sian avon Kim Il-sung, la dia fondinto de Nord-Koreio, kiu forpasis en 1994. Kaj tio ne devas skandali iun ajn.

AmrilatojEdit

La eks-koramikino de Kim Ĝong-un estis pafekzekutita de la ekzekut-plotono de la nord-korea estro, laŭ Chosun Ilbon, sud-koreia ĵurnalo.

Hyon Song-wol estis kantistino. Ŝi partoprenis muzikbandon Unhasu Orchestra, fama en Nord-Koreio.

Hyon, kaj ankaŭ la dekunu aliaj kantistoj, muzikistoj kaj dancistoj de la bando estis pafekzekutitaj. Ili estis akuzitaj pri produkto de videoj en kiuj la membroj plenumis seksajn agadojn por disvendi la kopiojn.

1365

SklavojEdit

Miloj da nord-koreiaj laboristoj, laborantaj kiel sklavoj, po 18 horojn tage en Kataro, konstruas la infrastrukturojn de la futbala mondpokalo de 2022. Iliaj salajroj estas rekte kaptitaj de la komunista reĝimo por financi la komfortan vivon de Kim Ĝong-Un.

ModoEdit

La hararanĝo de Kim Ĝong-un tre popularas en Nord-koreio. Junuloj vicatendas ĉe frizosalono por friziĝi al sama hararanĝo kiel Kim Ĝong-un.

Ĉi tiu fenomono elmotras “Fervoran Adoron” de Koreiaj junuloj al Kim Ĝong-un. Iu studento el Universitato Kim Il-sung diris, “Mi obsedas lian junan kaj gajan aspekton, kion mi volas sekvi.” Sed ankaŭ la populareco de la hararanĝo estas ĉefe kaŭzita de alia kialo. Nord-Koreio ordonis ke ĉiuj viroj havu la saman hararanĝon kiel Kim Ĝong-un.