Kinesis

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiu venis unue, muelas pli frue"

~ Zamenhof pri alia afero
Capa kinesis versao nova
-quinesis-kinesis, de la greko "κίνησις", movado, estas sufikso kiu denota movado. La sama vorto Quinesis hinda movado, aparte en la Biologiaj Sciencoj.

Ĉi tiu sufikso ankaŭ estas uzita, kiel literatura rimedo, en la scienco fikcio, kaj la alvokoj Pseudociencias de la menso. Strangaj fenomenoj ne kontrolitaj eĉ, por la scienco normo.

[redakti] Iuj uzoj

[redakti] Scienco fikcio

[redakti] Telequinesis

1293860694063

Povi aŭ supernatura kapableco, kiu persono kun lia menso, ĝi povas manipuli lian duonan medion aŭ la percepto de li, sur aliaj homoj jam estas propra-vola aŭ senintenca kaj senkonscia

[redakti] Aeroquinesis

Estas kapableco fisica en kiu kun la impulso de la energia kiu faras la cerbon kaj la menson povas regi la fluojn de aero al volo.

[redakti] Cronoquinesis

Ĉi tio estas la mensa manipulado de iuj individuoj, sur la tempo kaj spaco, ankaŭ nomita "manipulado de la Tempo kaj spaco", ĉi tiu rimedo de la fiziko, estas uzita por la creyentes de la "Vojaĝo tra la tempo".

[redakti] Geoquinesis

Ĉi tiu literatura rimedo estas la kapableco de iuj homoj, por povi influi la movadon de la tero, jam estu por ke posteniru aŭ ĝi antaŭas pli rapida, sur lia propra akso, kiu dependante de la movado, egala povas "vidi" la "estinteco" aŭ "estonteco" de la tero, tiel kiel eblaj ŝanĝoj geotérmicos en la tero.

Estas la mensa Manipulado, de ĉiuj energioj, aŭ fortoj kiuj kuras en nia planedo, kiel lin estas la Electromagnetismo, Graveco, kaj la malsamaj nukleaj fortoj. Forta nuklea interago, malforta nuklea Interago kaj la postrestanta nuklea forto.

[redakti] fragoquinesis

Estas la supozita kapableco, por mensaj aŭ psikaj rimedoj, de "manĝi " aŭ malfari la homan karnon.

Ĉi tiu, kapableco eblas la propran malintegriĝon, aŭ mutacio de la karno al iu alia formo, aŭ ankaŭ al la Pirokinesis de oni sama, aŭ la enigma spontanea Brulado. Scienco ne fikcia

Lee

[redakti] Citoquinesis

Ĉi tiu komisias de kiam la Citoplasmo dividas en du partoj, fago la sufiĉaj organelas por ĉiu nova ĉelo.

[redakti] Diaquinesis

Estas la lasta stadio de la profase de la unua divido meiótica, dum kiu malaperas ĉiuj quiasmas de la tétradas.

[redakti] Interquinesis

Estas la paŭzo inter la du fazoj de la Meiosis.

[redakti] Carioquinesis

Ĉi tiu raportas specife al la divido kaj al la duobligo de la Kerno.

[redakti] Fotoquinesis

Ĉi tiu estas movado de la institucio, produktita de la ĉeesto de la lumo. Ankaŭ estas la fenomeno kiu konsistas en elsendi lumon per la energio bioeléctrica.

[redakti] Vidu ankaŭ

  • Aneksas:Superpoderes
Content Navigation
Aliaj lingvoj