FANDOM

KamaSutra43
"Ke vi iru post la lernado."
~ Feĉjo Cesarano parolanta en Esperanto kun interlingvaa akĉento

"Tamen, kompreneble, la vivo ed Ido ne darfas haltar"

~ Idisto

"Omne lingui konstruita es bonvena"

~ Feĉjo Cesarano

"Li max bon international aŭilingue es to quel oferta li max grand facilitá al max grand númere de homines"

~ Okcidentalisto pri Esperanto

" Ido - Esperanto reformita e plu bona kam Esperanto originala"

~ Idisto pri io ajn

La kinzeja skalo (de la usona psikologo Alfred Kinsey) mezuras la planlingvan emon de ajna homo.

2163 n
Grado Priskribo
0 Pura Esperantisto
1 Esperantisto, kiu foje parolas Interlingvaon.
2 Ambaŭlingvemulo, kiu pli ŝatas Esperanton.
3 Pura ambaŭlingvemulo
4 Ambaŭlingvemulo, kiu pli ŝatas Interlingvaon.
5 Interlingvaisto, kiu foje parolas Esperanton.
6 Pura interlingvaisto
X Loĵbanisto

PedofilioEdit

Inter 1937 kaj 1948, la usona sciencisto Alfred Kinsey plenumis unu el la plej gravaj pristudoj pri la homa sekseco faritaj ĝis nun, hodiaŭ konata kiel la Kinsey-raporto, aperinta en du volumoj, Seksa konduto ĉe la homaj maskloj kaj Seksa konduto ĉe la homaj femaloj. Por tio li kolektis la seksan dosieron de ĉ. 18 000 homoj, inter ili centoj da infanoj 2-monataj ĝis 14-jaraj. Kinsey asertas, ke ne ekzistas anormalaj seksrilatoj, sed sociaj normoj, kiuj kondiĉas kaj reguligas ilin. Laŭ Kinsey, se la seksaj rilatoj inter plenkreskuloj kaj infanoj okazas en taŭgaj cirkonstancoj, se la plenkreskulo sentas korinklinon al la infano kaj ne traktas ĝin kiel objekton, ili ja povas esti sana sperto por tiu ĉi. La infano spertus tion, kiel traŭmon nur se la publikaj aŭtoritatoj aŭ la gepatroj kredigas al ĝi, ke tia konduto estas malmorala aŭ nedeca. En sia koncepto de «seksa faciliĝo», kiu inkludas masturbadon, noktajn poluojn, aliseksemajn karesojn, samseksemajn rilatojn kaj rilatojn kun bestoj, Kinsey defendas la permesivismon de la rilatoj inter plenkreskuloj kaj infanoj.