Knabino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ne ĉio utilas, kio brilas"

~ Zamenhof pri knabino

"Ankaŭ mi konis Neciklopedion "

~ Yves Bellefeuille pri supra diraĵo
Gigantisbamboo

Knabino (ankaŭ, ineto, femeto, femaleto) estas la nomo donata al infanaj homoj de la ina sekso, kontraste al knabo kaj al virino. La vorto knabino estas uzata por distingi la biologian sekson, la kulturan rolon aŭ ambaŭ.

La knabinoj naskos infanojn kaj vivtenos ilin dum la unua periodo post la naskiĝo per sia lakto.

Pedofiloj tre amas knabinojn.

[redakti] Bonaj sentoj

Knabineto: Patrino, hodiaû unu malgranda knabino fa-lis en la lernejo; çiuj knabinoj ridis je ŝÿi, sola mi ne.

Patrino ( ŜIN KISANTE): Tio çi montras, ke vi havas bonan koron. Kaj kial vi ne ridis?

Knabineto: Çar la falinta knabino mi estis.

[redakti] Knabinismo

Se oni diras: "Oni malfavoras virinojn tra la socio", vi sendube komprenas, ke temas pri kontraŭmeto de viroj kaj virinoj kaj ne pri kontraŭmeto de knabinoj kaj virinoj. Krome vi sendube akceptus kiel ekzemplon pri la maljusteco tion, ke knabinoj ne rajtas iri en lernejon. Do malfavorado de virinoj inkluzivas malfavoradon de knabinoj.

Ĉu knabino rajtas iri en necesejon de virinoj?

B758

[redakti] Vortludo

- Kia diferenco estas inter iu ajn anoreksia knabino kaj la Madono?

- !?

- La knabino ĉiam estas en dieto, Sankta Maria naskis Dieton...

[redakti] Konsilo

Okjara knabino revenas hejmen el la lernejo kun belega lerneja atesto. La patro trarigardas orgojle la belegajn notojn, sed je la fino li legas jenan rimarkon de la instruistino:

“Maria estas bonvola kaj bonedukita, sed ŝi parolas tro multe. Tamen mi jam havas ideon por perdigi al ŝi ĉi tiun malbonan kutimon”.

La patro subskribas la ateston kaj aldonas:

“Se via metodo funkcias konigu ĝin al mi, ĉar mi volas apliki ĝin al ŝia patrino”.

[redakti] Neforgeso

- Ĉu vi forgesis tiun knabinon, kiu estis al vi tiom simpatia; ĉu nun ĉio estas en ordo?

- Verdire, mi ŝin forgesis, sed mi esperas, ke ŝi ne forgesis min.

- Ĉu?

- He, jes, ŝi suldas al mi ankoraŭ okcent eŭrojn.

Content Navigation
Aliaj lingvoj