Kolonio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kolonio is on Facebook"

~ Facebook pri Kolonio
Foto-0065

Tiu ĉi bildo ne havas rilaton al tiu ĉi artikolon

"Batita komprenas aludon"

~ Zamenhof pri Kolonio

"Vjetnam iam estis franca kolonio, ĉu?"

~ usonano pri Vjetnamo

"Tajvano estis kolonio de multaj nacioj, de Nederlando inkluzive!"

~ Lajz Tajfuno pri Tajvano

"Efetive, la malo povus esti vera"

~ mi

1364117440 n

Kolonio estas "kolonlando", t. e., lando de kolonoj. Kolono estas rekta, precipe premata vertikala aŭ oblikva verga elemento, kiu transprenas efikojn de ŝarĝo el la apudaj partoj de strukturo, kiujn ĝi subtenas. Ia speco de kolonio estas pilastrio. Militkolonio estas lando de formiĝo de soldataro kunmarŝanta en unu aŭ pluraj vicoj, en kiu la vicaro evidente pli longas ol larĝas.

Koloniano estas mizera civitano de malmoderniĝonta Retlando, kiu laŭdire ankaŭ en 2009 foje blogos pri eble ne tute tedaj temoj (http://kolonjano.blogspot.com)

[redakti] Kolonia militado

Estis en iu kolonia milito en la nigra kontinento. Du Eŭropaj soldatoj, Jim kaj Bob, patrolis en densejo netravidebla, iom aparte unu de la alia. Subite Jim aŭdis ekkrion de Bob: “Jim, Jim, venu rapide ĉi tien! Mi ĵus kaptis du indiĝenojn!”
“Nu, kial vi ne venigas ilin al mi ĉi tien?”
“Ho, vidu, ili ja ne lasas min iri libere.”

[redakti] Esperantistoj

Verŝajne estas pli multe da esperantistoj en Eŭropo ol en aliaj mondopartoj, kaj pli en urboj ol en la kamparo; do, supozi ke estas la sama proporcio da esperantistoj en ekz. la universitata urbo Kolonjo kiel en la tuta mondo estus konservative. Sed, se estas unu miliono da esperantistoj el 5,5 miliardoj da homoj, devus esti 182 esperantistoj en Kolonjo.

[redakti] Viruso

La viruso situis en la radiko, en la organiza strukturo elpensita en Kolonjo 1933. Perfektigante tiun strukturon, Ivo Lapenna plenumis modele sian devon de movadestro, samtempe akompanante la viruson al letala metamorfozo.

Aliaj lingvoj