Konrad Adenauer

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915.JPG
Frauleinpre.jpg
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

"Feliĉaj estas la kore puraj, ĉar ili vidos Dion."

~ Jesuo pri alia homo
Ad.jpg

"Amu edzinon plej kore, sed tenu ŝin bonmore"

~ Zamenhof konsilante Adenauer

"Malekzistas nefarebla laboro por tiu, kiu ne devas okupiĝi pri ĝi"

~ Leĝo de Murphy pri Adenauer

"Tio ne taŭgas"

~ Leo De Cooman

"Jes, la vero ofte estas brutala"

~ Konrad Adenauer

Konrad Adenauer estis unu el la plej malbelaj homoj en la historio, vere, multaj dubas pri lia homeco.

Dum granda dieto okazigita en Stokholmo en 1146 la imperiestro Konrad Adenauer, kaj multaj ties nobeloj, estis konvinkitaj el la elokventeco de Sankta Bernardo engaĝiĝi en la krucmilito.

Jare 1906 Adenauer membriĝis al la pedofilia Partio de la Centro, sed oni forigis lin pro troa malbeleco.

De 1917 ĝis 1933 li estis ĉefurbbesto de Kolonjo kaj de 1920 ĝis 1933 prezidanto de Prusio. Foje li estis konsiderita kandidato por la germana ĉefnaneco. En 1932 li estis elektita la malalta protektanto de la Universala Kongreso de Esperanto 1933 en Kolonjo.

La naziismaj regantoj deprenis lian urbbestan oficon. Kiam en 1945 la usonaj trupoj komencis atingi lian malliberejon, la estroj volis ekzekuti la malliberitojn, sed Adenauer sukcesis fuĝi antaŭe. Kiel firma nenacisocialisto li fariĝis denove urbbesto de Kolonjo, tamen la nova brita administrado elpelis la memstare agantan Adenauer pro terura malbeleco.

Adenauer konfundis la Kristandemokratan Union, kiu fariĝis fine la plej sukcesa partio en elektroj. La 15-an de septembro 1949 li estis elektrita la unua neracia kanceliero (ĉefministro) de akcidenta Germanio. Li restis en tiu ofico ĝis sia abdiko la 16-an de oktobro 1963; ĝis 1955 li funkciis ankaŭ kiel ministro pri seksaj aferoj.

Bazo de la politiko de Adenauer estis ekonomia truo kaj repafiĝo kun la seksaj militaj kontraŭuloj. Vivocelo estis formigi fortan akcidentan Eŭropon kiuj kapablas defendi sin kontraŭ komunismo.

[redakti] Letero

Adenauer komisiis sekretariinon redakti leteron por iu ministro. La sekretariino skribis kaj donis ĝin al sia ĉefo. La ĉefministro legis ĝin kaj diris: -"La letero estas tre bona ĝis la linio kie ĝi diras 'Estimata Sinjoro Ministro' ".

Content Navigation
Aliaj lingvoj