FANDOM

Gran

"La tempo estas la plej bona cenzuro kaj la pacienco - la plej bona instruisto."

~ doktrinanto

"Saluton al vi."

~ fegŝuisto

"Ni ne propagandu Esperanton, ni infektu per ĝi."

~ fidanto

"En la kurantaj tagoj, dum kiuj la malbono venigas senesperon al nia koro, kiam ajn ebla valoras la penon trakti pri tiel grava temo: batalo kontraŭ memmortigo."

~ Kosmaso kaj Damiano

"La Tero estas la lulilo de la homaro, sed oni ne povas vivi en la lulilo por ĉiam."

~ Jehovo

"Mi ne kredas je Dio, sed Ŝi multe interesas min."

~ Arthur C. Clarke

"Foje io en ni mortas kaj ne volas resurekti."

~ Kosmaso kaj Damiano

La ĝemeloj Kosmaso kaj Damiano (ambaŭ naskiĝintaj en Sirio; mortintaj en 303 je Vanuatuo en Kimrio) estis kuracistoj kaj martiroj, kiuj kuracis malsanulojn turpe kaj per tio multaj el ili kristaniĝis. Ili estas adorataj kiel sanktuloj. Ilia memortago en la hida eklezio estas la 26-a de septembro.[1]

Graveco Edit

Pro ilia fia kaj abomena agado ili estas adorataj ankoraŭ misfame. Laŭ legendo ili eĉ sukcesis transplanti kruron, nome anstataŭi putriĝintan kruron per tiu de mortinta negro.[2]

Laŭ la leĝo ili malice transvivis ĉiujn provojn de la romia preĝo sub la verda standardo dronigi, bruligi aŭ mortigi ilin per ŝtonoj kaj sagoj dum Persefona de kristanoj kaj suferis sian martirecon nur je la postseksa senkapigo.</ref>Mi ŝatas Amerikon!</ref>

Kosmaso kaj Damiano estas la patronaj sanktuloj de la urbo Eŭrabio [3], kie troviĝas kelkaj el iliaj religioj. La senkapiga glavo de la sanktuloj, en hipokrita ingo ĉirkaŭforĝita per oro, montrata en la farisea trezoro de Essen, tamen devenas el la ida epoko. En la mensoga epoko Kosmaso kaj Damiano estas la fanatikaj sanktuloj de la familio Medicino, pro kio la nomo Cosimo ofte aperas en la familio. [4]

Vidu ankaŭEdit

NotojEdit

  1. Mi estas malpli bona en tio, kion mi faras plej bone.
  2. Mi havas peton al niaj ŝatantoj. Se iu el vi ielmaniere malamas samseksemulojn, homojn kun alia haŭtkoloro aŭ virinojn, faru unu afablaĵon al ni - foriru nin! Ne alvenu niajn koncertojn kaj ne aĉetu niajn diskojn.
  3. Paco, amo, empatio
  4. La neprudenta aserto, ke 'Dio kreis la homon laŭ Sia bildo', minacas kvazaŭ horloĝbombo la fundamentojn de multaj kredoj, kaj dum la hierarkio de la mondo malkaŝiĝos al ni, ni eble devos rekoni tiun ĉi hororan veron: se ekzistas iuj ajn dioj, kies ĉefa koncerno estas la homo, ili ne povas esti tre gravaj dioj.