Ksenu

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Chinês

"Kiu mensogas kutime, mensogas sentime"

~ Zamenhof pri Ksenu

"Você quis dizer: Keanu"

~ Google portugallingve pri Ksenu

"Ksenu is Belgian woman from Brussels, Belgium"

~ Usonano pri Ksenu

"Pri eksterterano, kiu perfekte parolas la usonanglan"

~ Aleks Kadar pri ĉi tiu artikolo

"Really true! Tute prave! Verissimo!"

~ multlingva anonimulo pri Ksenu

Ksenuo estis la registo de la galaksio, kiu antaŭ 75 milionoj da jaroj alportis al Tero miliardojn da homoj, stakigis ilin en, sur, kaj ĉirkaŭ kelkaj vulkanoj, kaj eksplodigis ilin per hidrogen-bomboj. Poste, la animoj de tiuj mortintoj adheris al la korpo de ĉiu vivanto sur Tero, kaj laŭ Scientologio ĉi tiu okazo ankoraŭ kaŭzas tre gravajn problemojn por la homaro eĉ hodiaŭ. Tiun okazon Scientologianoj nomas "Okazo 2", kaj la memorojn pri tio ili nomas la "Muro de Fajro" aŭ la "R6 enplanto". La rakonto pri Ksenu estas nur parto de la vasta aro de la Scientologiaj kredoj pri eksterteraj civilizacioj kaj la intervenoj en homa historio de kosmuloj, priskribite de L. Ron Hubbard (fondinto de Scientologio) kiel kosmopero.

Xenu vision

HUBBARD rakontis pri Ksenu en la 3-a nivelo de la sekretaj verkoj pri la stato de Faranta Tetano (OT3) en 1967, kaj fifame avertis, ke R6 estas "ĉelita por mortigi (per pneŭmonio, ktp) iun, kiu provus solvi ĝin". La rakonto pri Ksenu komencis la uzadon de la vulkano kiel ofta simbolo de Scientologio kaj Dianetiko de 1968 ĝis hodiaŭ.

La Eklezio longe penis teni Ksenun konfidenca kaj evitas publike mencii ion ajn pri Ksenu, kaj forte penis teni la sekretecon de la rakonto, ofte procesante siajn malkaŝantoj, kiuj disvastigi ĝin, pri fiuzo de sekretoj.

[redakti] Ĉu Ksenu aŭ Ksemu?

Spock001

Ksenu metis sian ekstran popolon en vulkanojn, kiel ekzemple ĉi tiun ĉe Havajo, kaj eksplodigis ilin per hidrogen-bomboj.

La manuskripto de OT-iII enhavas la nuran konatan ekzemplon de la nomo de Ksenu en la manskribo de Hubbard. La nomo estis literumita kaj kiel Xenu kaj Xemu. La Klaso VIII-kurso-materialo inkludas tripaĝan tekston, manskribitan de Hubbard en kiu kiujn la Xenu-rakonto estas donita en detalo. La klara manskribo de Hubbard igas ĉiu el ambaŭ literumi eblaj, precipe kiel la uzo de la nomo sur la unua paĝo de OT-III estas la nura konata ekzemplo de la nomo en lia manskribo. En la "Helpa" prelegon, Hubbard parolas pri "Ksenu, ahhh, povus esti literumita X-E-M-U" kaj evidente diras "Ksemu" plurajn fojojn en la registrado.

[redakti] La profundeco de la rakonto

En ĝiaj publikaj deklaroj, la Eklezio de Scientologo estis precipe malvolonta permesi eĉ publikan mencion de Ksenuo. Preterpasanta mencio de procesjuĝisto en 1997 instigis la advokatojn de la eklezio por havi la verdikton sigelita, kvankam tio estis inversigita. En la relative malmultaj kazoj en kiu ĝi agnoskis Ksenuon, Scientologo deklaris ke la rakonto estas religia skribo kiu povas esti vidata kiel la ekvivalento de la Malnova Testamento - en kiu miraklaj okazaĵoj estas priskribitaj kiu estas neverŝajna esti okazinta en reala vivo, supozante vera signifo nur post studjaroj. Ili plendas pri kritikantoj uzante ĝin por pentri la religion kiel sciencfikcio-fantazio.

Aliaj lingvoj