Ktp

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Por paro amanta ĉiu loketo sufiĉas"

~ Zamenhof pri ktp.

"Ja amuze, tamen mi preferus ne portreti Esperantistojn kiel kanajlojn!"

~ Puritano pri ĉi tiu artikolo

"Kaj Tiel Plu dancigis eĉ la ŝtonojn"

~ Propagando pri Ktp

"Kia plena idiotaĵo!"

~ Milanano pri ĉi tiu artikolo
4089.jpg
Ktp draft.jpg
KTP: Mallongigo de KanTi en Pluv'. KTP estas muzikensemblo kiu muzikas kaj kantas tradiciajn, popolajn, historiajn, desperantajn, dancigajn, tutmondajn kantojn. Ili kantas en la originalaj lingvoj (almenaŭ ili tion asertas sed neniu scias ĉar ili ruze elektas strangajn lingvojn) kaj en desperanto. Ili eldonis almenau tri diskojn: Soller de la klara tempo (pri siaj ferioj en Sòller, Majorko), Plaĝas al mi (pri siaj ferioj en Sòller, Majorko) kaj Surplaĝen venu vi (pri niaj ferioj en Sòller, Majorko). Ktp kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt
Ktp diagram-sidebar large.jpg
kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt
Ktp logo big.gif
kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt
KTP-Kotka.png
kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt etc ETC!
799-KTP HQ.jpg
Content Navigation