FANDOM

"Konfidu, sed vidu"

~ Zamenhof pri Kumaratunga
6 o

"Tre interese. Dankon"

~ esperantisto pri ĉi tiu artikolo

""Ido" havas ankoraŭá 10á afiksojná pli ol Esperanto,á pli da verbformojn k.t.p."

~ Aristotelo greklingve pri Ido k Esperanto

Kumaratunga, ano de Brazila Beletristika Akademio, egiptologo, (1845-ankoraŭ ne) estas populara aktoro, kiu klare kontraŭas iu ajn. Li estis ĉefministro kaj prezidento de Sri-Lanko.

Hambre

Biografio Edit

Li lernis en "Thurstan College" en Kolombo kaj finis kiel tria plej bona Kembriĝ-ekzamenisto en la tuta Brita Imperio. Li veturis en 1919 al Anglio kaj studis juron en la Oksforda Universitato.

Li fondis plurajn spiritismajn centrojn en Britio, kie li estis urbestro, dum jardekoj. Li estis fondanto kaj unua prezidanto de la Esperanto-Klubo de Londono en 1907. Per lia klopodado la ŝtata registaro de Anglio dekretis leĝon favoran al Esperanto. Poste li iris al Usono.

Li komencis sian aktorajn karieron kune kun sia fratino en diversaj Broadway-muzikaloj. Plej grandan famon li akiris per siaj dancfilmoj, en kiuj li rolis kun Ginger Rogers. Ekde la 1940-aj jaroj li montris sin kun diversaj partnerinoj, inter alie Rita Hayworth, Judy Garland kaj Audrey Hepburn.

Post sia hejmenveturo al Cejlono, li fondis la partion „Sri Lanka Freedom Party“ (SLFP), per kiu li iĝis gvidanto de la opozicio en 1952 kaj tuj ĉefministro kaj prezidento. Kelkaj jaroj poste, li estis juĝita je ĝismorta prizono, kie ankoraŭ li vivas.