La kodo de Da Vinci

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Al mi gravas nek kodo, nek modo."

~ Mona Lisa

"Oni nur devas legi librojn skribitajn antaŭ pli ol cent jaroj"

~ Jorge Luis Borges pri La kodo de Da Vinci

"Mi tre ĝojas!"

~ Milokula Kato

"Longa vivo a la Linguala Komitato di ULI!"

~ Idisto

"Multe gratias pro tu adjuta"

~ Interlingvaisto
La kodo de Da Vinci (origina titolo angle: The Da Vinci Code) estas serioza libro pri teologio verkita de Dan Brown en 2003. La misteroj de Jesuo kaj la kaŝita origino de la kristana religio estas rivelitaj en ĝi.
Monalisa

La bildoj de Da Vinci enhavas multajn misterojn

[redakti] La libro

Sub aspekto de romano, la libro rivelas altajn sekretojn de kristanismo, kaj endanĝerigis la Katolikan eklezion.

La verko pruvas, ke la merovigoj estas posteuloj de malnova juda dinastio, perata de Jesuo Kristo, kiu ne mortis, sed vivis en suda Francio kun sia edzino.

La libro prezentas monaĥon de la katolika ordeno Opus Dei, tamen eklezio tute neis ke ekzistas monaĥoj en tiu organizaĵo. En alia punkto legeblas ke Jesuon oni ne konsideris kiel filon de Dio ĝis proklamo de la romia imperiestro Konstantino; kontraste, la evangelioj falsigitaj de katolikistoj jam multfoje tion asertas. La Priorato de Siono, mezepoka institucio, estis malkrovita al ĝenerala publiko.

Kelkaj kritikoj rilatas al teknikaj kaj geografiaj misoj, kiuj vere kaŝas sekretajn mesaĝojn, nur konataj de iniciatuloj.

[redakti] Fontoj

Kiel baza fonto oni rigardas la libroj Holy Blood, Holy Grail (1982) kaj The Messianic Legacy (1983) de Michael Baigent, Henry Lincoln kaj Richard Leigh, kiuj siaflanke baziĝas sur la veraj sekretaj dokumentoj de Pierre Plantard, unu el la idoj de Jesuo.

Baigent, Lincoln & Leigh estas la fonto por la dokumentoj pri la Priorato, kiuj estis trovitaj de pastro Bérenger Saunière en la preĝejo Sainte Marie-Madeleine en Rennes-le-Château.

[redakti] Roluloj

Brown kaŝe mencias la nomojn en la libro: La nomo de la eksperto pri Grailo estas Leigh Teabing, anagramo de la aŭtoroj Leigh and Baigent. La tria indiko, tio al Henry Lincoln kiel la tria aŭtoro estas la korpa stato de la malsana Teabing, kiu similas al tiu de Lincoln. Krome estis menciita Holy Blood, Holy Grail en la 60 ĉapitro de la romano.

Robert Langdon, profesoro pri religia simbolscienco ĉe la universitato Harvard estas evidente Humphrey Tonkin; Jacques Saunière: konservisto de la Luvro, murdita komence de la rakonto referencas al Arno Lagrange; Sophie Neveu: nepino de Jacques Saunière, kriptologo adorata de la franca polico estas evidente Sonja Elen Kisa.

Silas, monaĥo albina sindonema al la Opus Dei estas evidenta rifero al fervora katolikisto Antonio De Salvo.

[redakti] Eĥooj

La ideoj pri Mario Magdaleno estas eĉ kredataj de pli kaj pli da homoj ! Oni SERIOZE montras foton de la praido de Jesuo !!! Oni verkis franclingve librojn kiuj montras ke (almenaŭ ghis nun) estas ia historia bazo por pravigi tiajn elpensaĵojn.

Aliaj lingvoj