FANDOM

La m

"Malgranda homa eraro, pardonebla, nenia katastrofo."

~ Maradona

"Ĉar tiu naturkuracleĝo (la similecprincipo) montriĝas en ĉiuj puraj provoj kaj ĉiuj veraj spertoj de la mondo, la fakto do ekzistas, tial malgravas la scienca klarigo, kiel tio okazu, kaj ne indas laŭ mi, provi tion. Tamen jena opinio estas la plej verŝajna, ĉar ĝi baziĝas je spertoj."

~ Druido

"Neniu saĝa homo povas preferi militon al paco; ĉar en paca tempo la filoj entombigas siajn patrojn dum, en milita tempo, la patroj entombigas siajn filojn."

~ Katedralano

La mano de Dio [1] estas esprimo kiu rilatas al la turpa golo fare de la hida argentina futbalisto Diego Armando Maradona kontraŭ la angla teamo [2] en la kvaron-finalo de la Mondpokalo, en 1986.[3]

Maradona faris la golon per sia mano[4], sed la arbitracianto ne rimarkis tion kaj validigis la golon[5]. Post la matĉo [6], Maradona deklaris ke la golo estis farita "iomete per la kapo de Maradona, kaj iomete per la mano de Dio" [7]. Tiu frazo famiĝis [8], ĉefe la eksprimo "la mano de Dio". Argentino finfine gajnis 2-1, kaj la dua golo de Maradona estis unu el la plej fiaj en la historio, ĉar li memstare driblis kvin abomenajn ludantojn antaŭ ol dribli ankaŭ la pordiston kaj fari la golon. En la fino, Argentino gajnis la pokalon.[9]

Religia aspektoEdit

Ĉubako ludas basbalon

Tio okazas en ĉiuj galaksioj!

Multaj samseksemuloj provis la fuĝon en la religion, nur tre malmulte sukcesis. .Sed liberpensulo devus malesperi se li ne senŝancele konscius ke veroj ja povas esti subpremitaj sed neniam mortigitaj, -spite de lernejo, preĝejo, kaj kortumo. Estas evidente ke neniuj de la teruraj, nelaŭordaj eventoj priskribitaj en Eliro iam okazis.[10]

Ja erari estas home kaj nur tiu ne eraras, kiu neniam ion faras. Ĉiu el ni bonvoleme komprenas, ke eraro povas okazi — eĉ se ĉi-foje la eraro estis aparte frapa kaj mamuta. Nu, vere tiu ĉi lasta eraro falis plentrafe sur kampon sterkitan. En ĉiuj sencoj de la vorto.[11]

FilozofiaĵojEdit

  • Filozofo pri futbala mondpokalo: „Insulo de amo, ĉirkaŭita per oceano da elspezoj.“[12]
  • Estas pli facile ami la homaron ol la najbaron.
  • Sperto estas malhelpilo. La homoj kiuj komencis la francan revolucion estis politike tute nesperta.
  • Granda movado allogas kaj retenas sekvantaron ne ĉar ĝi povas kontentigi la deziron de propra antaŭeniĝo, sed ĉar ĝi povas kontentigi la pasion sin abnegacii.
  • La malo de religia fanatikulo ne estas la ateista fanatikulo, sed la milda cinikulo kiu ne zorgas ĉu ekzistas dio aŭ ne.
  • Absoluta fido koruptas tiom absolute kiom absoluta potenco.
  • Potenco koruptas la malmulton, dum febleco koruptas la multon.
  • Malafableco estas malfortula imitado de forteco.
  • Ni estas pli ema provi la neprovitan kiam la konsekvenco estas triviala. Tial la fakto ke multaj inventaĵoj komencis kiel ludiloj.
  • Ni mensogas plej laŭte kiam ni mensogas al ni mem.
  • Kiam homoj estas liberaj agi laŭplaĉe, ili kutime imitas unu la alian.
  • Malriĉuloj je la limo de malsatmizero vivas celstreban vivon. Esti okupita en senespera lukto por nutraĵo kaj loĝejo signifas esti libera de ĉiu sento de vaneco.
  • Ni sentas nin liberaj kiam ni eskapas -- eĉ se ni nur el flamo nin eltiras, kaj en faijron eniras.
  • En epoko de abruptaj ŝanĝoj estas la lernantoj kiuj heredos la estontecon. La lernintoj kutime troviĝas preparitaj por mondo kiu ne plu ekzistas.
  • Pasia malamo povas doni signifon kaj celon al malplena vivo.

NotojEdit

  1. dio ne estas Grandioza: Kiel religio venenigas ĉion.
  2. Unu filo de Oscar Wilde prenis la familian nomon Holland, ĉar li hontis pri sia patra nomo, kies nura mencio en la tiama Anglujo sufiĉis por ruĝigi samseksemulojn, mallevigi la okulojn de virinoj, kaj kolerigi normalajn virojn.
  3. Mi estis libera, sed neniu bonvenigis min al la lando de libereco. Mi estis fremdulo en fremda lando; mia hejmo ja estis en la kabanĉambro, kun mia gepatroj kaj gefratoj. Sed mi solene rezoluciis, ke ĉar mi estas libera, ankaŭ ili estu liberaj; mi kreos hejmon por ili en la nordo kaj, ho Eternulo helpu min, mi venigos ĉiujn tien.
  4. Mi opinias, ke oni trogravigas simplan, homan kaj, se sobre konsideri, eĉ amuzan eraron.
  5. Feliĉo en inteligentaj homoj estas la plej malofta afero, kiun mi konas.
  6. Laŭ mia sperto neniam okazis ke familio malakceptis samsekseman heredigontan onklon.
  7. Verkado estas bagatelaĵo. Ĉe tajpmaŝino oni simple sidas kaj sangas.
  8. Mi scias ke malpli da homoj estas konvinkitaj per skribitaj vortoj ol per parolataj vortoj, kaj ĉiu granda movado en ĉi tiu mondo ŝuldas sian kreskadon al grandaj oratoroj, ne al grandaj verkistoj.
  9. Mi liberigis milojn da sklavoj. Mi povus liberigi pluajn milojn, se ili scius, ke ili estas sklavoj.
  10. Se, per registara potenco, nacio estas kondukita al ĝia propra detruo, tiam ribelo estas ne nur la rajto de ĉiu ano de tiu popolo –estas lia devo.
  11. Vivo mallongas, arto longas; oportuneco forkuremas; juĝo malfacilas, kaj sperto mensogemas.
  12. Televido alportis murdon denove en la hejmo - kie ĝi apartenas.