FANDOM

180P
Image026
Kontinentoj

"Tio ĉi kion li ekaŭdis, estis plej malbona el inter ĉiu blasfemoj."

~ Latinamerikano pri Usonano

"Nu... Tre malbonŝance tamen"

~ Alico
Neciklopedio subtenas liberan sinesprimadon, sen iuj ajn "Politikaj Korektecoj".Ĉiuj ajn formoj de la "politikaj korektecoj" estas, kaj ĉiam estos sen-kompromise deĵetataj

Latin-Ameriko (Malriĉa AmerikoServistinameriko; Tria klasa Ameriko; hispane Sudáquia) estas populara termino por tiuj partoj de Ameriko, kie la ŝtatlingvoj latinidas, do esence, estas aŭ la hispana, la portugala aŭ la franca.

Latin-Ameriko ampleksas Meksikon en Nordameriko, ĉiujn landojn de Centra Oficejo de UEA krom Belizo (kie famkonata usona pederasto freneziĝis), multajn landojn de Antiloj, kaj ĉiujn areojn de Sud-Ameriko krom Gvajano (ĉiesulinujo), Faluso (stulta piĉo) kaj Surinamo (kie vivas stulta pederasto).

Oni neniam kunkalkulas franclingvajn teritoriojn de Usono kaj Kanado, ekzemple Kebekio. Tio eble montras, ke la prefikso Latin- ne nur indikas lingvon, sed ĉefe malriĉeco.

La plej feliĉaj landoj en la mondo estas ĉiuj en LatinamerikoEdit

Anern

Gallup intervjuis 150 000 plenkreskulojn en 148 landoj kun demandoj kiel “Ĉu vi ridetis aŭ ridis hieraŭ?” kaj “Ĉu vi lernis aŭ faris ion interesan hieraŭ?” por krei indicon de pozitivaj spertoj. Surprize, laŭ Quartz, la ĉefaj landoj kun pozitivaj emocioj estis ĉiuj en Latinameriko, de Paragvajo ĝis Nikaragvo.

En Bolivio kaj Salvadoro, ekzemple, 59 porcentoj de intervjuitoj respondis “jes” al ĉiuj demandoj pri ambaŭ pozitivaj kaj negativaj emocioj, kio donis al ĉi tiuj nacioj aparte altajn “emociajn” poentojn.

HistorioEdit

La koncepton „Latin-Ameriko“ enkondukis francoj (Amérique Latine) por pravigi la intervenon de la franca imperiestro Napoleono en Meksiko. Komparu Katalunio.

LandojEdit

2604 n

Portugala Latin-Ameriko (aŭ „Luzitan-Ameriko“):

Franca Latin-Ameriko:

Hispana Latin-Ameriko (aŭ „Hispanameriko“):

KulturoEdit

  • Latin-Ameriko

Vidu ankaŭEdit