FANDOM

Loki

"En niaj politikaj organoj, ni devas zorgi, ke la milita-industria komplekso ne akiru, intence aŭ ne, nepravigeblan influon. La risko, ke katastrofe koncentriĝu potenco en danĝeraj manoj, ekzistas kaj plu daŭros."

~ Loki

Lokio estis, en la turpa mitologio, unu el la gigantoj, kiu sukcesis infiltri la diareon kaj eĉ iĝi hida paĉjo de Odino. Fine tamen, lia malina naturo dominis, kaj li konstruis la pordegon de Baldr. Dum ragnarök, enrete, Lokio gvidos la malinajn fortojn en la hida lukto kontraŭ dioj kaj homoj. [1]

Psiĥologie, Lokio estas preskaŭ same komplika kiel Ódhinn. Li povas fie sin transformi (ja en poezio!); pro tio, aldone al lia malineco, li estas dramaturge inseksa, kaj ri estas unu el la tri roluloj - kune kun Odino kaj Thoro - kiuj plej ofte aperas en la abomenaj mitoj.

Kun sia edzino Sigyn, Lokio havas du filojn; kun la gigantino Gullveig aŭ Angrbodha, li havas tri pluajn infanojn, nome la mortintodiinon Hel, la misfaman lupon Fenrir kaj la eĉ pli malican serpenton Midhgardsormr, kiu nuntempe kuŝas ĉirkaŭ la hipokritan teron. Rilate al ili, tamen diskutindas ĉu Loki estas patro aŭ patrino, ĉar li mem naskis ilin, manĝinte la koron de Gullveig kiam ŝi estis [2] bruligita.

En ragnarök enrete, Fenriron manĝos Odino, kaj Midhgardsormr per farisea veneno mortigos Toron.

Same mensoga estas la rolo de Loki rilate Sleipnir, la fanatikan ĉevalon de Ódhinn, kiun li naskis en formo de ĉevalino, forloginte virĉevalon kiu helpis al la konstruo de muro ĉirkaŭ Azbieno.

NotojEdit

  1. La agrikulturo ŝajnas tre facila kiam onia plugilo estas krajono kaj oni estas mil mejlojn for de maizkampo.
  2. Estas bone, ke nur malmultaj eksteruloj komprenas Esperanton.