Los-Anĝeleso

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Volantes
"Kiom da kapoj, tiom da opinioj"
~ Zamenhof

"Vi tre precize krajonis la cirklon"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Gratulon pri via iniciato"

~ nifologisto al Neciklopediistoj pri ĉi tiu artikolo

"Kad la fluganta diski esas inventuro da Satano e dal demoni dil inferno por misduktar la homi ? Por savar plu bone, lektez !"

~ idisto pri ĉi tiu artikolo

Los-Anĝeleso estas urbo en Usono.

[redakti] Historio

Merte6

Batalo de Los-Anĝeleso estas nomita la kontraŭaviadila pafado de la usona militistaro post la apartigado de neidentigataj flugantaj objektoj (nifoj) super Los-Anĝeleso, Kalifornio dum la fruaj horoj de la 25-a de februaro 1942. Komence oni estis atendinta japanan aeratakon, sed oni konjektas ke ĝi estis nur perdita veterbalono, zepelino, ĉiel-laterno aŭ japana balonbombo (Fu-Go), aŭ simple imaginaro kaŭzita per atmosferaj cirkonstancoj kaj militkaŭza nervostreĉo. Ankaŭ la ebleco de ekstertera flugobjekto ne estis ekskludita. Oficiale oni parolis pri falsalarmo. La vera kaŭzo restas ankoraŭ enigma.

La ŝajna atako daŭris unu horon; mortis 3 civiluloj per perditaj pafaĵoj kaj ceteraj tri kaŭze de koratako per la streso kaj timo.

Al tiu batalo la ilĥano abaqa sendis armeo[n] el 80,000 homoj: 50,000 mongoloj kaj 30,000 helpverboj.

[redakti] Esperanto-movado

Komerca ĉambro de Los Angeles sendis D. E Parrish en 1911 kaj Joseph R. Scherer en 1930 sur modvojaĝon por reklemi per paroladoj tiun rubon.

[redakti] Famaj loĝintoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj