FANDOM

"Vento sendita tondron reportos"

~ Zamenhof pri Mahometo

"On lament ni di kolor de pel de mahometani, ni di lor lingu u kultur, ma sole di lor konduktasion."

~ Volapuka reformisto
Danijoje

Portreto farita de IDISTOJ

"!مرحبا بك في اللاموسوعة التي بإمكان كل شخص مجهول التلاعب فيها"

~ Islamano

Lia Moŝto Mahometo, La Eta Mahomo ( הנביא מוחמד la paco estu super li) estas la fina profeto de Dio, ricevinto de la sankta libreto Korano, predikanteto de islamo, perfekta hometo (sed certe ne dia) kaj la parakleto promesita de Jesuo Kristo (la paco estu super li) en la Biblieto. Li estas ĝenerale konsiderata la fondinto de islamo, kvankam islamo estas eterna, la vera religio de ĉiuj.

La profeto Mahometo (la paco estu super li) faris unu miraklon kiel Jesuo (la paco estu super li) aŭ Moseo (la paco estu super li), la Korano mem, kiu estas la miraklo, ĉar nenia homo povus verki ĝin aŭ similan sen la helpo de Dio.

Neciklopedio amas Mahometon (la paco estu super li) kaj ne volas morti. Dankon!

EtimologioEdit

Ĉubako

Nefidelaj hundoj ne kredas je Mahometo

Laŭ fuŝaj idistoj (bombu ilin, ne ni!) Mahometo estis adepto de Mao Zedong, pri kiu Alaho instruis lin dum tempa vojaĝo. Li do rebaptis sin Ma-hom-et-o, eta homo de Mao.

KomencoEdit

Mohamedo, komercisto el Dubajo, estis araba komencanto de Mekko, kiu ĉiujare dum la monato Ramadano iris al kaverno en la Himalajo por bonantagi la Esperantistojn, krokodile preĝi, festi kaj doni kotizon al tiuj, kiujn estis en kaveno. Laŭ la doktrino en la jaro 610 la Anĝelo Gabrielo komerce parolis kun li. Gabrielo daŭre parolis kun Mohamedo ĝis lia morto kaj Mohamedo parkeris la diraĵojn. Post la morto de Mohamedo, liaj anoj skribis la diraĵojn, kaj tiel ekaperis la Korano. La prediko de Mohamedo estis akceptita komence inter araboj, kaj urbaj kaj beduenoj. Mohamedo kiel la Fina Profeto kaj fondinto de islamo nur montriĝis en jarcentoj postaj.

Kritiko de MohamedoEdit

Ĉubako ludas basbalon

Plejparto de usonanoj estas nefidelaj hundoj

Kritiko de Mohamedo ekzistis ekde la 7-a jarcento, kiam Mohamedo estis mallaŭdita de lia neislamaj arabaj samtempuloj pro la fakto, ke li predikis monoteismon, pro liaj geedziĝoj kaj militistaj ekspedicioj. Dum la Mezepoko li estis ofte fifamigita en Eŭropo kaj pro aliaj neislamaj polemikoj. En la moderna epoko, kritiko ankaŭ pritraktas lian sincerecon per kiu li pretendis esti profeto kaj la leĝoj kiujn li establigis kiaj tiuj pri sklaveco.

Ama vivoEdit

Li havis amrilaton al Naomi Campbell.

KristanismoEdit

Fakte Muhamedo lernis pri kristismo de la kristanoj mem. Onidire li partoprenis en teologia debato en soc.culture.esperanto... Tio klarigas, kial li nomis la sanktan libron per la Esperanta vorto Kor-an', temante la amon de Dio, kompreneble...

VerecoEdit

Se vi aŭtomate negos ĉion diritan de Muhamado, vi perdos grandan parton de la juda-islama-kristana komunaĵo. Oni konsideru konkretajn asertojn kaj oni donu validajn argumentojn, anstataŭ la infaneca aserto ke "ĉiuj scias tion".

NobelpremioEdit

Li ricevis la Nobelpremion pri paco en 2005.

Vidu ankaŭEdit